dirkkeizer
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2007
hallo,
ik heb nog geen 3 weken geleden een nieuwe pc gekocht bij de media markt. een acer aspire M3610-NE7U. Ik helemaal tevreden. goede videokaart, lekker snel, dus dat zat wel goed. maaaaaaar: de pc begint nu crashes te vertonen. Ik ben gewoon aant computeren (niet eens een spel aan het spelen) en dan stopt hij er gewoon mee (na een paar(2-3) uur). de pc blijft wel aanstaan het beeldscherm is helemaal bevroren en als ik muziek aan heb staan maakt het een onwijze herrie. Ik heb uiteraard nog garantie en ik kan hem natuurlijk terugbrengen naar de media markt. maar hier komt nog een maar: voor deze pc had ik een andere pc bij de media markt gekocht (wel een ander filliaal). een microstar.. ehm.. nogwat
. die had precies hetzelfde probleem (het enige verschil is dat mijn nieuwe pc wel bij het opnieuw opstarten weet dat ie is uitgevallen door de keuze in veilige modus op te starten te laten zien.) in totaal ben ik 4 keer naar de media markt geweest met dat ding. na de 4e keer kreeg ik een cadeaubon mee van hetzelfde geld waarvan ik deze pc kocht. De reparaties bestonden uit: alle 3 de keren koelpasta vervangen. de 2e keer de koeler teruggezet omdat ze die de eerste keer niet goed hadden vastgeschroefd:shocked:, een keer wat kabels vervangen en een keer de drivers geüpdate(?). toen we de pc voor de 4e keer terugbrachten rook je uit de ventilatiegaten zelfs een verbrande lucht! dus voordat ik deze ellende met koelpasta enzo weer krijg dacht ik: laat ik me even informeren wat het allemaal zou kunnen zijn. (oh ja als er nog advocaten zijn die wat weten over tegemoetkomingen van reiskosten vrijgevraagde dagen, 2 keer een kapotte pc meegeven, mensen die een kapotte pc door de ruit van een media markt gooien etc. mogen die ook wel reageren
) Bedankt voor de mensen die dit helemaal hebben gelezen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. de pc is trouwens (nog) helemaal standaard. de ventilatiegaten worden (volgens mij) niet geblokkeerd en ik heb dit topic maar hier geplaats omdat ik denk dat het de termische beveiliging is.
-Dirk
ik heb nog geen 3 weken geleden een nieuwe pc gekocht bij de media markt. een acer aspire M3610-NE7U. Ik helemaal tevreden. goede videokaart, lekker snel, dus dat zat wel goed. maaaaaaar: de pc begint nu crashes te vertonen. Ik ben gewoon aant computeren (niet eens een spel aan het spelen) en dan stopt hij er gewoon mee (na een paar(2-3) uur). de pc blijft wel aanstaan het beeldscherm is helemaal bevroren en als ik muziek aan heb staan maakt het een onwijze herrie. Ik heb uiteraard nog garantie en ik kan hem natuurlijk terugbrengen naar de media markt. maar hier komt nog een maar: voor deze pc had ik een andere pc bij de media markt gekocht (wel een ander filliaal). een microstar.. ehm.. nogwat

-Dirk