Peerguardian 2 + uTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikemouse1

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
hallo, veel mensen zeggen dat het goed is peerguardian2 aan te leggen in combinatie met utorrent omdat je dan naar het schijnt rapper download. Werkt dit? Wat doet peerguardian juist ?

Grtz

Met het gebruik van PG2 ga je juist langzamer downloaden, omdat je er verbindingen mee blokkeert.
Met het blokkeren kun je ook seeders en peers blokkeren, hetgeen dus ten nadele is van je downloadsnelheid.

Tijs.

heey allemaal wil/kan iemand mijn uitleggen hoe het precies werkt. want ik heb ook het programmatja Utorrent en dowload daar verschillende spellen mee maar nu hoor ik dat overheid instaties het gaan na checken of zo iets. wat heb je in dit geval aan PeerGuardian en wat moet je allemaal doen om te zorgen dat het niet gebeurt?

graag reactie!

alvast bedankt! groetjes marco!!:thumb:

@marco1411: De plannen van de overheid zijn dat de provider moeten gaan bijhouden wat je doet op Internet. PG2 gaat je dan niet meer kunnen helpen tegen 'spionage'.

Zie verder de handleiding (=tutorial) waarvan Gangkill de link al heeft gegeven wat je er wél mee kan doen.

Tijs.

@marco1411: De plannen van de overheid zijn dat de provider moeten gaan bijhouden wat je doet op Internet. PG2 gaat je dan niet meer kunnen helpen tegen 'spionage'.

Zie verder de handleiding (=tutorial) waarvan Gangkill de link al heeft gegeven wat je er wél mee kan doen.

Tijs.

oke dankje wel :) en is het ook echt nodig om dat te hebben als je gebruik maakt van Utorrent?

Het enige wat je ermee bereiken kunt is dat (bijv.) de 'spionnen' van de film- of game industrie buiten de deur gehouden kunnen worden, als je daarvan de ip-adresreeksen kunt vinden op Internet. Die adresreeksen kun je dan in PG2 blokkeren, zodat je niets van hun kunt downloaden, maar (belangrijker) dat zij niets van jou kunnen downloaden. Kunnen ze wél van je downloaden, dan hebben ze 'bewijs' dat je ook spelletjes e.d. deelt op het Internet.

Zoals je weet gaat het Bittorrent netwerk ervan uit dat je niet alleen download maar ook (een deel) weer upload. Vooral dat uploaden (=delen) maakt het illegaal.

Tijs.

Laatst bewerkt:
oke heel erg bedankt voor je antwoord :) ik snap het nu:D ik ga ghet nu dowloaden aangezien ik wat dingen aan het dowloaden ben:P

ik hoop dat ik die ip adressen kan vinden..

[Edit] ik heb het precies zoals de tutorial van gangkill gedaan maar als ik die twee bestandjes ad (block en allow) dan komt er i.p.v finish dowloading te staan. weet iemand wat ik hieraan kan doen of hoort dit zo? ik weet nu niet of Peers... werkt..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan