_CompuFreaky_
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2003
ik help welles iemand hier in de straat. af en toe 15 min oude dame, met een duron 1300mhz. Zei vroeg wat wil je dervoor ze had der oude pc nog staan dus ik zei geef die maar ik dacht vast een 486. Doe hem thuis aan blijft het een Pentium 1 166mhz met 8 gig quatum schijf 32mb edo ram en een asus P/I-P55T2P4 moederbord.
En toen dacht ik laat ik ff windows 98 overnieuw instaleren zo gezegd zo gedaan. klaar met windows instaleren, pc gewoon afgesloten. En ik wou hem ook op het internet dus ik heb een 3com netwerkaartje PCI eringedaan en aangedaan ik dacht dat is goed gegaan.Maar naar het 2de bios scherm ging die niet verder.....
Weet iemand wat ik moet doen. Ik heb ook al netwerkaart er weer uitgehaald deed ie het nog niet HELP!!!
Harstikke bedankt alvast
En toen dacht ik laat ik ff windows 98 overnieuw instaleren zo gezegd zo gedaan. klaar met windows instaleren, pc gewoon afgesloten. En ik wou hem ook op het internet dus ik heb een 3com netwerkaartje PCI eringedaan en aangedaan ik dacht dat is goed gegaan.Maar naar het 2de bios scherm ging die niet verder.....
Weet iemand wat ik moet doen. Ik heb ook al netwerkaart er weer uitgehaald deed ie het nog niet HELP!!!
Harstikke bedankt alvast