pentium 3 naar 1ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Pentium is naar mijn weten niet te unlocken. Ik meen me wel te herinneren dat ze iets met bepaalde pinnen kunnen voor de voltage.

een pentium is wel degelijk te unlocken. Maar je moet er een vrij rechte en stille hand voor hebben, want je moet met een stift bepaalde plekken op de CPU inkleuren. Ik heb hier niet zo gauw een link voor, maar ik zal is voor je rondvragen

ok ik zal eens gaan zoeken
ik heb wel gevonden dat je een amd (div types)
met een zachte potlood diverse brugjes weer aan elkaar moet ""strepen""
nu heb ik de p3 al eens helemaal uit elkaar gehaald om hem op een ander koellichaam te monteren omdat de oude koelvinnen los en afgebroken waren en toen rees bij mij de vraag of je inderdaad met een soldeerbout oid niet iets kunt modden zodar je de multiplier kunt unlocken
ik laat d vraag nog even onbeantwoord staan voor als er nog iemand wil reageren
bvd ruud

grannymark zei:
een pentium is wel degelijk te unlocken. Maar je moet er een vrij rechte en stille hand voor hebben, want je moet met een stift bepaalde plekken op de CPU inkleuren. Ik heb hier niet zo gauw een link voor, maar ik zal is voor je rondvragen
Dit gaat dus niet op voor de Pentium.:)
Wat jij bedoelt is een AMD Athlon (XP) unlocken, dan moet je inderdaad met een goed potlood iets gaan verbinden op de processor zelf. Een Pentium heeft niks zichtbaar op de processor zitten, wat AMD wel heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan