Pentium 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corretje123

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hallo,

Ik heb een vraag. Bij mijn apparaatbeheer staat onder proccessors 2 keer een intel (r)pentium (r) 4 cpu 3,00GHz. Betekent dit dat ik in totaal 6 ghz heb? Als ik dan een ati 3860 agp kaart koop zal ik dan denk ik gta iv kunnen runnen. Aangezien mensen op youtube dit ook kunnen ;)

Nee, p4 is meestal single core.

Daarbij is het ook nog eens zo dat bij een dual of quad, je de GHz niet op mag tellen! Het zijn simpelweg twee (of 4) verschillende processoren.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon even testen of jou pc dit spel aan kan: www.canirunit.com

Denk zelf van niet...

Laatst bewerkt:
Kan hem zowieso niet spelen ;)
Maar er zijn dus mensen die met een pentium 4 gta iv kunnen spelen. Ze hebben de beste agp videokaart die er op het moment is.

Ja...ok. Lijkt me sterk.

Er word in de eisen voor het spel duidelijk gevraagt om minimaal een dual core...

Plaats eens een screen van je uitslag op canirunit. Begin een beetje te twijfelen over je processor na jou opmerking in een ander topic.

Geef ook eens merk en type van je pc.

Laatst bewerkt:
UHm..
Deze pc is zelf in elkaar gezet..:confused:
dusja hij heeft geen merk of type.
Over het moederbord kan ik verder niks zeggen aangezien hij het type niet weer geeft op pc wizard.

hier is de screen die je wou ;)

http://i29.tinypic.com/2u8gw3o.jpg

De videokaart moet nog worden geupdate maar dat doe ik pas als ik geld heb

De processor zou het wellicht aankunnen. Zie dat het inderdaad dual is. Dus dat is voor mij een leerpuntje.

Videokaart is in ieder geval niet voldoende.

Moederboard word niet aangegeven? Chipset driver wel geinstalleerd?

Maar zelfs met een nieuwe videokaart zal het spel niet lekker soepel draaien, dan zal je ook je ram moeten verhogen, want dat is ook echt een grens geval. En dan misschien ook nog wel de voeding om een neiwuere videokaart te ondersteunen.

Welk merk en wattage is je voeding?

Heb je wellicht een vriend/kennis met het spel? Misschien kan je die een keer lenen om te zien hoe het bij jou draait.

Oke..

maar ik heb nu last van
WARNING! CPU has been changed or CPU Ratio changed fail. Please re-enter CPU settings in the CMOS setup and remember to save before quit!"

Wou me pc overclocken maar had dus me bios in elkaar laten lopen.
Dus heb me batterijtje van me moederbord er uit gehaald. sinds me bios reset krijg ik dit steeds. Wie kan me helpen met fixen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan