Pentium III doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnaud1996

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
M'n oude pc van oxfam doet het sinds een tijdje niet zo goed,m'n werkgeheugen werkt maar voor 1/2 en m'n processor maakt veel geluid,ik heb geen fan of eender welke koeling alleen zit er een fan in m'n voeding,is dat genoeg?
M'n HD heb ik in de Bios wat aan geprutst,heb hem van "Maximum performance" naar "Silente" gezet,maar dat helpt niet.
En ook heb ik al eens geprobeerd een andere processor te vinden boven de 800MHZ maar ze zitten in die categorie er allemaal onder:m'n slot is dan ook heel vreemd:ZIE AFBEELDING:

Laatst bewerkt door een moderator:
Een processor die geluid maakt? Dat is echt nieuw voor mij.. is het niet de fan van de processor? Alles al stof vrij gemaakt? en alles terug naar de standaard instellingen gezet?

Een processor die geluid maakt? Dat is echt nieuw voor mij.. is het niet de fan van de processor? Alles al stof vrij gemaakt? en alles terug naar de standaard instellingen gezet?

Ja,de fan draait constant op volle toeren net als de processor:confused:

Geef eens een screenshot van taakbeheer > processen. Je geeft aan "Zie afbeelding", maar er staat helemaal geen afbeelding in je bericht.:confused:

Dan was waarschijnlijk de afbeelding te groot. Plaats deze ergens online en zet een link hier in je topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan