pentium3 400 via adaptor naar pen 3 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

tzorgdrager

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
Berichten
6
heb een pentium 3 slot 1 400mhz . nu heb ik laatst opeen beurs een adaptor gekocht die ik in slot1 kan doen en daar kan dan weer een procesor op ik heb een pentium 3 1000 mhz ligen kan iemand mij vertellen hoe ik te werk moet gaan om dat ding aan de gang te krijgen je moet me maar niet kwalijk nemen als de benamingen hier boven niet corect zijn
 
je procesor uit het slot halen daar in doe je de adapter met die andere procesor er or op en daarop een cooler (wel eerst sroom er af voor je begint) en als je weet hoe je je bios moet recetten doe dat eerst Na alles gemonteerd te hebben start je weer op
 
daar zeg je zoiets de bios even reseten zal wel simpel zijn maar ik weet het niet kun je het mij uitleggen gr theo
 
Welke Pentium III (socket) heb je liggen? De Tualatinversie van de Pentium III zal zeker niet werken. De processorcode is voldoende informatie.
 
op de socket staat pga 370 verder valt er op de adaptor nog te lezen 370sp en vcore en er zitten veel jumpers op en schakelaartjes van 1 t/m 5 waar on en dip op voorkomen wel spanend alle maal is het niet gr theo
 
Ik bedoel de code op de processor. Schrijfwijze is: SL45G (maar dan een andere code).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan