per direct gezocht: ftp-site (minimaal 850mb)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrammetjeW

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2005
Hoi Allemaal,

ik ben eigenlijk zo snel mogelijk (vanavond nog) opzoek naar een ftp-site van minimaal 850mb. Ik moet namelijk een groot RAR-bestand overzetten en dit is de enige manier om dat te doen.

Alle site die gratis 20gb aanbieden ondersteunen geen RAR-bestanden, dus daar kan ik niets mee. Misschien kan ik van iemand een ftp-site voor een avondje gebruiken.

Wie kan mij helpen!

alvast bedankt

Bram Willems

Tja wanneer ze geen RAR ondersteunen dan zet je hem toch in een ZIP bestand?

En anders zet je zelf een FTP-server op, dan kun je daar naar connecten waarvandaan je ook wilt. (moet je wel je computer een FTP-server aan hebben staan)

Tha Devil zei:
Tja wanneer ze geen RAR ondersteunen dan zet je hem toch in een ZIP bestand?

En anders zet je zelf een FTP-server op, dan kun je daar naar connecten waarvandaan je ook wilt. (moet je wel je computer een FTP-server aan hebben staan)

of je installeerd een webserver zodat de andere kant hem kan downloaden

bijvoorbeeld met http://www.wampserver.com/en/

Ik kan dus niets op de pc waar het bestand op staat veranderen of instaleren, omdat ie gecrasshed is en ik hem momenteel nog een beetje draaiende kan houden via een Linux-test-CD. Ik kan er dus helemaal niets mee. Alleen op internet zetten....

Iemand nog briljante ideeën?

Bedankt voor de info tot n u toe

start op die 'Linux machine' de ssh server (als die niet al draait) en download op een windowsmachine in de buurt winscp, dan kun je via winscp connecten en de boel downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan