mannschaft
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2011
- Berichten
- 26
Beste,
Ik download nu per maand mijn bankafschriften en zet deze steeds onder elkaar anders krijg ik wel heel veel tabbladen wanneer ik dit per tabblad zou doen.
Maar nu zou ik graag willen weten wat ik er maand uitgeef/over houd.
Nu moet ik per maand de bedragen handmatig selecteren via de formule SOM, maar mijn vraag is of dit ook gewoon automatisch kan door dat Excel zelf de bepaalde bij of afboekingen per maand kan zien doormiddel van de datums?
Ik heb er een voorbeeld bij gedaan van mijn bestand.
Bekijk bijlage Voorbeeld rekeningafschrift.xlsx
Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik het niet steeds handmatig hoef te doen.
Met vriendelijke groet,
Ik download nu per maand mijn bankafschriften en zet deze steeds onder elkaar anders krijg ik wel heel veel tabbladen wanneer ik dit per tabblad zou doen.
Maar nu zou ik graag willen weten wat ik er maand uitgeef/over houd.
Nu moet ik per maand de bedragen handmatig selecteren via de formule SOM, maar mijn vraag is of dit ook gewoon automatisch kan door dat Excel zelf de bepaalde bij of afboekingen per maand kan zien doormiddel van de datums?
Ik heb er een voorbeeld bij gedaan van mijn bestand.
Bekijk bijlage Voorbeeld rekeningafschrift.xlsx
Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik het niet steeds handmatig hoef te doen.
Met vriendelijke groet,
Laatst bewerkt: