Per ongeluk foto's gewist.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisa23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2009

Gisteren heb ik onbedoeld bijna alle foto's van de geheugenkaart van mijn digitale camera gewist. Ik was oude foto's aan het wissen van de geheugenkaart van de digitale camera, alvorens de nieuwe foto's op de pc te zetten. Dit heb ik stukje voor stukje gedaan, maar ineens is er heel veel verwijderd en staan er nog maar 40 foto's op de geheugenkaart.(er zijn er ongeveer 300 onbedoeld verwijderd...) Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. De schrik is mij om het hart geslagen, het waren hele dierbare foto's van ons 12,5 jarig huwelijk, dat we dit weekend hebben gevierd.
Wie kan me vertellen óf ik de foto's nog weer terug kan krijgen en op wel welke manier?De foto's stonden dus nog niet op de pc.
Voor de volledigheid: de camera betreft een sony DSC-W170 en de geheugenkaart: SanDisk memory stick pro duo. Ik heb er zelf verder niet heel veel verstand van, maar hopelijk kan iemand me uit de brand helpen en me vertellen hoe ik die grote probleem zelf kan oplossen. Bij voorbaat heel er bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan