Per ongeluk verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

xmelb

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Berichten
85
Hallo

Ik heb perongelijk aucount-wijzigen verwijderd. Ik weet niet of dat er wat te maken heeft, maar elke spel die ik wil installeert kan ik niet installeren. Deze fout geeft ie aan> je moet je inlogen bij administrator bla bla bla.
Ik gebruik windows xp pro.
Kunnen jullie me helpen met deze probleem.
En hoe ik het aucount terug kan krijgen.

alvast bedankt.
 
Welke instellingen precies? En log JIJ in als Administrator/hoodgebruiker/gebruiker of een ander type?
 
Geplaatst door XP_PC
Welke instellingen precies? En log JIJ in als Administrator/hoodgebruiker/gebruiker of een ander type?

Ik heb allebij gebrobeerd m´n eigen en me broers zijn naam.
 
waar kan ik inkijken wat m´n instelling zijn, zoals jij het aangegven hebt.
 
Start, uitvoeren, control userpasswords2

Daar zie je de gebruikers met hun status erachter.
 
IK heb gedaan wat jij zij *systeemherstel|*maar dit geeft ie fout aan>> U hebt onvoldoende beveiligingsmachtiging om het systeem te herstellen.
 
Uuhm, ga eens naar veilige modus, log in als Administrator (dus als gebruikersnaam admin!). Maak een nieuw account aan met Administratorrechten, start gewoon opnieuw op en log met dat account in.
 
Ik weet niet wat je daarmee wil zeggen...

Geplaatst door XP_PC
Uuhm, ga eens naar veilige modus, log in als Administrator (dus als gebruikersnaam admin!). Maak een nieuw account aan met Administratorrechten, start gewoon opnieuw op en log met dat account in.
 
M´n net. paspoort heb ik verwijderd. Maar ik ga nu op veilige modus starten.

bedankt. meschien tot straks.
 
Hallo

Het systeem herstel is gelukt en ik kan het spel (dtm pro race driver) ook intstalleren. In het beginmenu kan ik auto's en banen kiezen ect. ect. Maar zodra het spel begint gaat ie terug naar windows. Zonder foutmelding.
Ik heb het orginele spel. (Vertaald in het Frans) damn.
Lastig met het installeren but anyway.
Mijn systeem is:
Laptop
Pentium III 1000MHz
256mb ram
beeldschermadapter-Intel(r) 82815 Graphics Controller
IK gebruikt windows xp pro
Ik weet niet waar m'n videokaart kan vinden of is het beeldschermadapter waar ik hierboven genoemd heb.

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb ingelicht om me te kunnen helpen.

Alvast bedankt.
 
Hallo

Ik heb drivers voor m'n videokaart Intel(r) 82815 Graphics Controller niet kunnen vinden.

HELPMIJ.NL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan