per ongeluk verwijderde foto"s

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Goeenavond beste vrienden,
Kan iemand me a.u.b vertellen hoe ik mijn per ongeluk verwijderde foto"s die ik heb verwijderd in de prullebak weer terug kan halen?

met vriendelijke groet
Marigeer

Doe zo min mogelijk met je PC (in verband met het risico dat de bestanden onomkeerbaar overschreven worden) en probeer met het gratis programmaatje Recuva om de foto's op te speuren en terug te zetten waar ze stonden.

Vraag verplaatst van Members Chat naar Overige Software :)

foto en film weg

Beste kwarK en Pup pie bedankt voor jullie hulp, beide programma"s heb ik gedownload en ben nu met inspector recovery bezig maar dat gaat lang duren denk ik, het gaat om een vrij groot bestand maar hoop dat het gaat lukken.

groetjes
Marigeer.

foto en filmclips weg

Hallo hier Marigeer nog even, heb recuva geprobeerd en deze heeft mijn clips gevonden maar helaas kan ik ze niet meer openenen in movie maker van windows, er wordt een mededeling egeven dat de clips mogelijk beschadigd zijn en niet geopend kunnen worden, is er nog een andere optie?

Wachtende op een moelijke hulp,
Marigeer.

verwijderde films clips en foto"s

Middag,

Hier nog even met marigeer, heb mijn clips teruggehaald met recuva maar kan ze niet openen in w.movie.maker
deze zegt dat ze mogelijk beschadigd zijn, weet er nog iemand een optie voor mij.

groetjes
Marigeer

verloren clips bestand asf

beste Mumzel, bedankt voor je reactie, de fotos heb ik inmiddels al terug kunnen halen met Rucova, en met hetzelfde programma heb ik ook de fim clips teruggehaald alleen deze kan ik niet mer openen in windows movie maker, deze zegt dat de clips mogelijk beschadigd zijn, deze zijn juist zo belangrijk voor mij en daarom heb ik mijnvraag om hulp op helpmij gezet, hopende dat er iemand voor mij de oplossing heb, als je een optie weet dan graag alles is welkom.

Met vriendelijke groet
Marigeer

verloren filmclips en Fotos

Hallo beste Kwark Puppie en Mumzel, heel erg bedankt voor jullie advies inzake mijn verloren fotos en clips dankzij Kwark die mij Recuva heb aanbevolen is het mij toch nog gelukt om met dit geweldige software programma al mijn clips en fotos terug te halen vind alles op een heel snelle wijze alleen met de clips kon ik er maar 5 tegelijk terughalen ging razendsnel 10 stuks was wat teveel aangezien het grote bestanden waren dus daarom lukte het eerst niet, maar ben erg blij dat ik alles weer terug heb maar dat betekent ook dat wanneer mijn laptop voor b.v reparatie na gekeken moet worden, derde ook met dit programma mijn weggegooide bestanden op kunnen halen en in kunnen kjken, zo heeft alles 2 kanten.
Of zie ik dat verkeerd?

Met vriendelijke groet
Marigeer.

O ja ben ook nog op zoek naar een back up programma die ik op een Dvd rewriter kan zetten.

Mooi dat het gelukt is....ga ik dat progje ook maar eens ophalen.
En met Nero 8 kun je back-up maken...zit er standaard bij.

...maar dat betekent ook dat wanneer mijn laptop voor b.v reparatie na gekeken moet worden, derde ook met dit programma mijn weggegooide bestanden op kunnen halen en in kunnen kjken, zo heeft alles 2 kanten.
Of zie ik dat verkeerd?

Dat zie je goed :)

Maar er zijn ook weer programmaatjes die bestanden voor eeuwig kunnen verwijderen, meestal door ze met willekeurige data te overschrijven. Zo is er voor alles wel een oplossing :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan