per ongeluk whatsapp geschiedenis verwijderd , help (samsung S plus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hoi,
Hoe kan ik dit herstellen?
En weet iemand hoe dit heeft kunnen gebeuren? Ik was bezig en ineens wat het icoontje onder uit het scherm.
Ik zou dit graag willen voorkomen in de toekomst.
Alvast dank!
Groet Sitas:confused:

gedaan maar,

dit heb ik gisteravond gedaan maar toen kreeg ik alleen de groepsnamen terug die ik 2 dagen geleden had aangemaakt zonder geschiedenis of inhoud vd gesprekken. Ik wil graag de hele geschiedenis terug vanaf mei.
Misschien moet dat via een kabeltje via samsung kiesop de computer?

Kies gaat je daar niet bij helpen. De backup wordt automatisch gemaakt en staat op je sd-kaart. De methode uit het linkje zou het moeten verhelpen. Zo niet, dan is er denk ik niets aan te doen...

snijworst,

de methode uit het linkje doe ik gewoon via de mobiel? Ik heb gisteren alleen whatsapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd....Ik had de bestandsnaam niet veranderd. Weet jij hoe ik dit op d emobiel kan doen of zou dat nu niet meer kunnen ? ;((
Heb jij ook een idee hoe dit nu gebeurd kan zijn, dat ineens alles weg was? Kan ik dit ook beveiligen voor een volgende keer?

in het bestandenmapje whatsapp staat media, audio, video,wallpaper en daarb staan wel alle foto's die ik hem meegestuurd. Tekst kan ik nergens vinde. Zal straks proberen met mobiel aan de pc... Ik vind het wel gek dat al die foto's er nog wel op staan, is dat hoopgevend?

Of kan iemand mij nog in eenvoudige taal uitleggen wat ik kan proberen de gesprekken terug te krijgen?
Toch gek dat de foto's er wel nog staan in de whatsapp map. Kan ik ook iets veranderen aan de instellingen, dat de gespreksgeschiedenis bv altijd terug te vinden is of beveiligd is tegen wissen?

Laatst bewerkt door een moderator:
@Sitas,

Als je nog wat informatie wilt toevoegen en er heeft nog niemand gereageerd kun je hiervoor de knop bericht aanpassen gebruiken, zo heb je alles mooi bij elkaar staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan