Per ongeluk word enz vewijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

stemmertje

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Hallo,

Ik had gister iets gelezen over hoe je programma's die meekomen bij het opstarten kunt verwijderen. Dat leek mij handig omdat mijn computer best traag s bij het opstarten doordat Adobe enz. mee opstart. Dus had naar wat ik d8 dat verwijdert (via start) maar nu zie ik dat ik word niet meer heb (alleen een soort icoontje wat er raar wit uitziet) en ook bij windows media player en de internet explorer browser starten. Dus ipv een W van word en zo'n blauw icoontje voor internet zie je een wit vierkantje.

Kan iemand mij helpen dit terug te krijgen?

Alvast bedankt.

Hallo,

Ik had gister iets gelezen over hoe je programma's die meekomen bij het opstarten kunt verwijderen. Dat leek mij handig omdat mijn computer best traag s bij het opstarten doordat Adobe enz. mee opstart. Dus had naar wat ik d8 dat verwijdert (via start) maar nu zie ik dat ik word niet meer heb (alleen een soort icoontje wat er raar wit uitziet) en ook bij windows media player en de internet explorer browser starten. Dus ipv een W van word en zo'n blauw icoontje voor internet zie je een wit vierkantje.

Kan iemand mij helpen dit terug te krijgen?

Alvast bedankt.

Hoe heb je dit gedaan? Via MSConfig?

Ga eens naar C:\Program Files\Microsoft Office
zoek hier eens het word iccontje op...is hij er nog...?

Als je het helemaal goed wil hebben: systeemherstel.
start--> alle programma's --> bureau accesoires --> systeemwerkset --> systeemherstel

Ik had het hier gelezen via start en dan nog een paar tabbladen verder kon je wta dingen aanvinken of juist niet. Ik ga even proberen wat jullie zeggen.. Jullie horen zo van me.

Sorry Bas, zie je vraag nu pas. Het is idd gelukt. Heb alles weer terug.

Nog een vraagje, hoe zet ik deze topic op opgelost? Heb al een waardering gegeven maar zie niet waar ik het op opgelost kan zetten.

Nog een vraagje, hoe zet ik deze topic op opgelost? Heb al een waardering gegeven maar zie niet waar ik het op opgelost kan zetten.

Inloggen en helemaal naar onder scrollen, dan zou je dat rechtsvanonder moeten zien staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan