Per Ongeluk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cantlet_yougo

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Ik heb net per ongeluk de w8woord van mijn beste vriend verandert ..
Zonder dat hij het wist..

Hoe krijg ik het weer terug..Ik wil het hem niet vertellen!!!

Anders krijg ik mega-porblemen..Wat nu?

Je weet toch wel wat voor w8woord je het aangemaakt nu !!

Zoniet lekker DOM !

Ik zou mijn mond houden.

Wat ben je toch een ondeugende & irritante kindje,
Als jij zijn wachtwoord wist dan weet je dat nu ook en je weet ook zijn hotmail account.
Ga dan naar zijn Hotmail account, loggin.
Als je ingelogd bent, ergens recht boven heb je: Optie\Help
Klik op optie.
In de volgende venster kies voor wachtwoord wijzigen en verander terug zijn wachtwoord.

En als je dit soort ‘grappen’ weer doet dan krijg je huis arrest tot aan de zomer vakantie. :evil:

Geplaatst door bartb112
Je weet toch wel wat voor w8woord je het aangemaakt nu !!

Zoniet lekker DOM !

Ik zou mijn mond houden.

Ik weet het w8woord van NU wel...

Moet ik nu nog steeds mijn mond houde

Lijkt mij precies een beetje de truuk om via de optie "wachtwoord vergeten" het antwoord te raden bij de geheime vraag, en meestal als je iemand goed kent, is dat antwoord nogal snel te raden, omdat velen bij die geheime vraag iets onnozel typen als: "wat is de naam van mijn huisdier?". Een goede vriend weet het antwoord hier op natuurlijk ook....

En op die manier kan je een nieuw paswoord ingeven zonder dat het oude wordt weergegeven.

En dit lijkt mij hier ook het geval, is het niet? En eerlijk zijn he ;)

Laatst bewerkt:
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je zijn wachtwoord veranderd hebt en het nieuwe wachtwoord geven dan kan die zen oude tenminste weer instellen.

Als je zoiets doet let dan wel wat beter op en anders moet je er de gevolgen maar van onder vinden vind ik persoonlijk zelf.

Als je het zegt breng het dan niet verkeerd, maar doe het alsof het een geintje was ofzo.

:confused:

Greetzz York

Ben ik het helemaal mee eens. Als je het toevallig toch via zijn geheime antwoord zou hebben gedaan, zou ik hem er op attent maken dat hij een andere vraag met een moeilijk te achterhalen antwoord verzint. En zo zijn er heel veel mensen die dat mogen doen, want het is de gamakkelijkste manier om hotmail accounts te hacken....:confused:

Geplaatst door Cantlet_yougo
Ik heb net per ongeluk de w8woord van mijn beste vriend verandert ..

Als het je beste vriend is dan zal hij ook wel begrip hebben voor deze actie zo niet goeie beste vriend dan.

ik heb een beetje het gevoel dat je hier de boel in de zeik probeerd te nemen ;)

Eerlijk gezegd Tazman, je draait het om.
Can'tlet yougo zou mijn beste vriend vanaf dit moment niet meer zijn. Zoiets doe je niet bij je vriend/vriendin.
Can't let you go lijkt me meer een noodkreet richting iemand van het andere geslacht (of hetzelfde) en dan bekijk ik dat kraken wel heeeeeeeeeeel anders.
Wie zijn kontje verbrand moet op de blaren zitten :cool:

Laatst bewerkt:
Hallo de jean :D lang niet gezien!!
Wat je onderschrift betreft. 1 firma is nog erger.
Symantec! LOL

Wow, echt goede actie voor zo een goede vriend :thumb:

Je moet gewoon eerlijk zijn en vertellen wat je gedaan hebt en waarom. Je kan ook doen of je van niks weet, maar dat is toch zo'n k*tstreek.. is in feite hetzelfde als liegen.

Dus, succes.

Geplaatst door Elisa
Hallo de jean :D lang niet gezien!!
hoi, ben hier nooit weggeweest ... en problemen met symantec heb ik ook niet, draait als een zonnetje ...
050.gif

Wacht maar tot je Symantec er 'even' afhaalt en opnieuw opzet LOL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan