• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

percent berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

skineke

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
Ik zou het totaal moeten bereken van 3 gewesten (rijen 7, 10 en 13)
maak totaal van de manen (rij 5) en de vrouwen (rij 6)
Bereken het totaal voor België (rij4)

Berken nu in de rijen 18 tot en met 29 het procentueel aandeel van elke groep: vor belgië (rij 18) moet dat uitkomen op 100%

Het totaal is geen probleem maar die percenten snap ik niet, kan iemand me helpen??
Alvast dank

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Mannen Vlaams Gewest / België mannen
Celopmaak percentage, nu kun je de rest ook wel denk ik.

Ik zou het totaal moeten bereken van 3 gewesten (rijen 7, 10 en 13)
maak totaal van de manen (rij 5) en de vrouwen (rij 6)
Bereken het totaal voor België (rij4)

Berken nu in de rijen 18 tot en met 29 het procentueel aandeel van elke groep: vor belgië (rij 18) moet dat uitkomen op 100%

Het totaal is geen probleem maar die percenten snap ik niet, kan iemand me helpen??
Alvast dank
Hierbij. Alles als percentage van Belgie.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
excel is toch een reken prog. als het hier niet thuis hoort waar dan wel.
Ik vraag gewoon wat hulp, wie niet wil helpen hoeft niet hoor.
Ik hoop alleen van wel.

Helpmij.nl is een site voor computers niet voor berekeningen!

Zet het aub. op een andere site neer.

Beste man, formules en computers gaan niet samen. Wiskunde doe je op school, niet op helpmij ..
Of je helpt de TS met zijn of haar probleem of je reageert niet. Kan je TS niet verder helpen of heeft je antwoord geen toegevoegde waarde heb ik liever dat je niet reageert en vele met mij.

Ad Becude zei:
Mannen Vlaams Gewest / België mannen
Dat ligt er aan... Ik zou zeggen 'Mannen Vlaams Gewest / Vlaams Gewest', Het ligt er dus maar aan waarvan het percentage getrokken moet worden...:eek:

Groet, Leo

Of je helpt de TS met zijn of haar probleem of je reageert niet. Kan je TS niet verder helpen of heeft je antwoord geen toegevoegde waarde heb ik liever dat je niet reageert en vele met mij.

Goed,goed. Dat is duidelijk dan, mijn fout!

Ik zie het. Excuses mijn fout, ik drukte op de verkeerde knop. Kan je ze nogmaals uploaden?

Ja......en Paul gaf nog wel de totale oplossing, moest je niks meer aan doen.:p

Aj nee ik was net te laat om het te kunnen bekijken.
Paul als jij zo vriendelijk wil zijn? Kan het nog een keertje?
Met vele dank ;) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan