Perfect Gamesysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basj0ew

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
Ik ga zelf een systeem samenstellen maar heb er niet echt heel erg veel verstand van. Ik wil een systeem samenstellen waar ik goed mee kan gamen. Dus dat ik alle games van dit moment en die dit jaar nog uitkomen, op maximale settings kan spelen zonder problemen. Mijn budget ligt rond de 1600-1700 euro`s. Een scherm, toetsenbord en muis heb ik al. Dit zijn mijn wensen:

Behuizing + voeding:
Moederbord: Plaats voor 4 geheugenmodules
Processor: AMD Athlon 64, X2 4400+
Koeling:
Geheugen: 2 GB (2x1 GB), Low Latency, snel geheugen
Videokaart: 512 MB, PCI-Express, veel pixels, veel geheugen.
Harde schijf: 250 GB, 16 MB Cache
DVD speler:
DVD brander: Double Layer
Diskettestation:
Kabels:

Is er misschien iemand die mij verder kan helpen? Ben ik nog belangrijke dingen vergeten? Kan ik hier lekker mee vooruit? Dingen waar ik op moet letten? Kan iemand mij hier a.u.b. mee helpen.

voor dat budged kan je bijna een sli opstelling nemen van twee 7800gtx

dan moet ik denken aan een asus a8n-sli deluxe
2x pci express voor SLI
4x geheugen ddr
amd athlon 64

videokaart
denk ik een 6600GT of een 7800GT of GTX

zalman koeling lekker stil onder het game!!

geheugen
2gb ddr 400 MHz geheugen

Marcel Dekkers zei:
dan moet ik denken aan een asus a8n-sli deluxe
2x pci express voor SLI
4x geheugen ddr
amd athlon 64

videokaart
denk ik een 6600GT of een 7800GT of GTX

zalman koeling lekker stil onder het game!!

geheugen
2gb ddr 400 MHz geheugen

ja ik was van plan dat moederbord te nemen, maar ik heb gehoord dat asus binnenkort met een nieuw moederbord komt dat schijnbaar nogal goed is. waarmee ik dan de x1900xtx in crossfire opstelling zou kunnen gebruiken, nu nog niet hoor. eerst gewoon 1 x1900xtx, en voor de toekomst neem ik dan dat moederbord voor crossfire opstelling. maar dat geheugen: ik lees veel over pc3200, dat loopt op 400 mhz. maar ik lees ook over hogere getallen als pc4000 en zelfs pc4800. en die lopen op meer Mhz. is het nou zo dat dat beter geheugen is om snel te kunnen gamen? want dat geheugen is bijna allemaal CL3, dus dat zou dan weer betekenen dat het minder snel is. wie kan mij helpen? en ddr2 geheugen is toch minder snel dan ddr geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan