Permanente verbinding ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

~gijluiaard~

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2003
Goedendag,
Ik heb momenteel een ADSL verbinding met een Speedtouch modem (1024/256). Weet iemand hoe ik een permanente verbinding moet maken, zodat de pc automatisch verbind bij het opstarten?
Bedankt,
Philip

Extra->Internet opties->Verbinding->Kiezen zodra er geen netwerk-verbinding is aanvinken.
Joop

Dan moet ik het nog steeds handmatig doen... :( Bij het opstarten moet ik dan eerst explorer opstarten, dan pas maakt hij automatisch verbinding...
Met vriendelijke groet,
Philip

Ja, dat weet ik zeker. Wat ik wil is dat de pc bij het opstarten (en verbinding maken met modem) automatisch verbinding maakt.

Dan laat je explorer toch gelijk met windows opstarten,
door bv een snelkoppeling, naar Iexplore.exe in de map opstarten te plaatsen.

succes

Is hier geen andere methode voor? Ik wil eigenlijk liever niet dat IE elke keer opstart wanneer ik mijn pc opstart (goede zin :D ).
Bedankt,
Philip

Philip,

Je zal toch echt een toepassing moeten laten opstarten die contact maakt met het internet. IE zoals MVerlaan voorstelde, of je laat bijv. Messenger opstarten met Windows dan wordt er ook verbinding gemaakt, maar geen Internet Explorer opgestart.

Gr,

Remy

Heb al diverse keren gelezen (ASDL) dat je bij tabblad Verbinding (in IE/Extra/internet-opties) "Altijd mijn standaard verbindingen kiezen" moet aanvinken.

Hoy,

Laat u de Speedtoch modem niet aanstaan dan? Dat is wel de bedoeling van dit modem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan