[Permissies] Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Hier op school moetten wij een netwerk bouwen, Dat lukt allemaal, maar er zijn een paar optionele vragen waar we niet uit komen. dit is er een van:

De users mogen maximaal maar 3 keer proberen in te loggen. Als dit wordt overschreven, wordt het account vergrendeld en moet er een berichtje naar de beheerder (op een andere computer in het netwerk) gestuurd worden. De ingevoerde wachtwoorden moetten zichtbaar zijn, om vast te kunnen stellen of het een poging tot inbraak was, of gewoon een typfout.

Iemand die me even kan wijzen naar welke optie (Run -> gpedit.msc) ik moet gaan? en OF ik uberhaupt in gpedit.msc moet zijn.

Alvast bedankt ;)

Mike

wie heeft t hier over huiswerk?

Ten eerste, wij worden verplicht om vragen als dit op dergelijke fora te vragen.. en ten tweede vind ik dit gewoon interesant. dus ik zou alsnog graag antwoord willen krijgen :)

Mike

Bertus heeft toch wel gelijk...het is dan wel een netwerk opdracht maar wel voor school.
Dus school/huiswerk.....
Vertel eens wat jezelf al gedaan hebt om dit werkend te maken....

tis n optionele vraag.. dus gewoon voor je eige interesse ;)

maar goed, ontopic:

Ik heb heel gpedit.msc (waar t hele project over gaat) al helemaal uitgepluisd.. maar ik kan het nergens vinden, misschien is het een policy waar ik gewoon glad over heen zit te kijken, of dat het daar niet is te vinden..

Ik vraag ook niet om het letterlijk voor te kauwen, ik vraag alleen om me even in de goeie richting te duwen ;)

oké
voor de "duw" laat ik dit topic open.....;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan