Permission denied

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginojo

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hallo mensen,

Ik heb een klein probleem... ik heb bij mijn downloads een ip logger gemaakt omdat er nogal een paar gevoelige bestadnjes te downloaden zijn.
Maar nu heb ik ineens een stom probleempje... Ik heb alles goed ingevoerd maar nu geeft hij de melding
HTML:
Warning: fopen(ip/iplog.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /www/zxq.net/d/i/g/digitcompany/htdocs/download/gamesaves/ip/postip.php on line 4

Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /www/zxq.net/d/i/g/digitcompany/htdocs/download/gamesaves/ip/postip.php on line 11

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /www/zxq.net/d/i/g/digitcompany/htdocs/download/gamesaves/ip/postip.php on line 12
Nu heb ik ook de chmod ofzo nagekeken en die staat van de map en het bestand op 777... Dus wat is het probleeem?

Ginojo

Wat heb je uiteindelijk nou gedaan?

Het bestand zelf naar 777 gechmod?

Weet je zeker dat je naar de juiste map verwijst? Het zou zomaar kunnen dat het een andere map is die je aanspreekt nu.

De vraag was eigenlijk al opgelost :P

Maar ik ben wel benieuwd wat de oplossing was. Is misschien ook handig voor de googlers onder ons ;)

Ow ja ok. Normaal schrijf ik dit er ook wel ff bij maar nu dus niet.
Oplossing:
Ik had dus een map in een map en deze hadden dezelfde naam. Maar ik verwees het bestand naar de eerste terwijl die moest naar de tweede. Hij maakte dus wel een bastand in de eerste map maar die stond niet op 777... dus het was een best dom vraagje... niet goed gekeken... :)
Sorry.. voldoende uitleg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan