Hallo mensen,
Ik heb een klein probleem... ik heb bij mijn downloads een ip logger gemaakt omdat er nogal een paar gevoelige bestadnjes te downloaden zijn.
Maar nu heb ik ineens een stom probleempje... Ik heb alles goed ingevoerd maar nu geeft hij de melding
Nu heb ik ook de chmod ofzo nagekeken en die staat van de map en het bestand op 777... Dus wat is het probleeem?
Ginojo
Ik heb een klein probleem... ik heb bij mijn downloads een ip logger gemaakt omdat er nogal een paar gevoelige bestadnjes te downloaden zijn.
Maar nu heb ik ineens een stom probleempje... Ik heb alles goed ingevoerd maar nu geeft hij de melding
HTML:
Warning: fopen(ip/iplog.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /www/zxq.net/d/i/g/digitcompany/htdocs/download/gamesaves/ip/postip.php on line 4
Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /www/zxq.net/d/i/g/digitcompany/htdocs/download/gamesaves/ip/postip.php on line 11
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /www/zxq.net/d/i/g/digitcompany/htdocs/download/gamesaves/ip/postip.php on line 12
Ginojo