perongelijk drivers uitgepakt

• Onderwerp starter Onderwerp starter wraah
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wraah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2014
Hallo,

Na problemen met het opstarten van arma 2 heb ik in een opwelling iets gedownload van een arma site dat zou helpen. Dit hielp wel maar heeft mn drivers uitgepakt. Dit zorgt er nu voor dat mijn harde schijf er nu zo uitziet (zie bijlage). Als ik alle bestanden in een map stop dan reageren games niet meer. Nu heb ik echt geen idee wat ik gedaan heb en of het handig is of niet (leek gehalte is hoog) maar ik zou het graag weer hebben zoals het was (hiervoor zag ik nooit driver bestanden ergens staan en het was niet zo'n enorm zootje ). Alvast bedankt!!!drivers foto.jpg

PS
Het programma dat ik gedownload had was dit:
http://download.microsoft.com/downlo...009_redist.exe

Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Eerste optie is systeemherstel naar het punt voordat je die dingen hebt gedaan. Daarna gaan we verder.
Geef je besturingssysteem op.

Ok, ten eerste heb ik een hekel aan computerspelletjes, ga ganzenborden ofzo.

Maar als ik ga zoeken komt er maar 1 ding boven:

hxxps://www.google.nl/search?hl=nl&...oft.com+download+009_redist.exe&meta=&aq=f&oq

Nu weet ik niet welk Besturingssysteem je gebruikt, volgens je plaatje lijkt het Windows 7, & daar hoort .NET FrameWork 4.0 in, niet 1.0.

Omdat weer goed te krijgen, moet je dus alle .NET FrameWork de-installeren, & vanaf .NET FrameWork 4.0 her-installeren. Er is geen andere manier...

Hoe? Dat is afhankelijk van je Besturingssysteem...

P.S: Zoekresultaat Bing, ook 1:

hxxp://www.bing.com/search?q=site:microsoft.com+download+009_redist.exe&form=IE8SRC&src=IE-SearchBox

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb windows 7. Graag zou ik horen hoe ik dergelijken dingen doe.

En zal ik nog een systeemherstel doen zoals Mik Zjegger zei? Of is dat geen optie zoals TheKnight zei?

en ook wat je uitgepakt had is alleen gewoon direct x.
als je direct x wil updaten kan je die gewoon installeren.
indien deze er al opstaat werkt de installatie bestanden niet bij en mag je vervolgens de map weg gooien of bewaren.

Ik had de bestanden al eens weggegooit maar dan werken games niet meer. Toen heb ik ze dus teruggezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan