Perongeluk Windows 10 32bit versie geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentabee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Goedenavond,

Zoals u in de titel kunt zien ben ik niet echt handig geweest.. Ik zag in de instellingen dat ik binnen een maand terug kon naar Windows 8.1.
Zal ik dat doen en daarna meteen weer naar Windows 10 64bit of is het niet zo heel erg dat ik de 32 bit heb?

Mvg,

Vincent Abee

Er is niks mis met het gebruiken van de 32-bit versie maar je zit dan wel vast aan een maximum beschikbaar geheugen van 4 GB. Als je dus meer zou willen dan kan je dat wel plaatsen als je moederbord het ondersteund maar Windows kan dat niet niet gebruiken.

Laatst bewerkt:
Als je binnen een maand terug kan naar windows 8.1 dan heb je een upgrade gedaan naar windows 10.
windows 8.1 was dus zoals ik uit je bericht begrijp een 32bits versie, anders is win 10 nu ook geen 32bit. Kan je dan ook niet per ongeluk gedaan hebben.
Wil je een win 10 64 bit versie, dan wordt het een verplichte clean win 10 instal.

Heb tevens de medemod gevraagd je vraag te verplaatsen naar de juiste afdeling.

Ik had de keuze voor 64 bit en 32 bit nadat ik dat bestand van de Microsoft website had gedownload en ik dacht dat me Acer 32bit was, maar dat is ie natuurlijk niet, maar toen had ik al volgende geklikt.

Topic verplaatst van Software - Overige software -------> Besturingssystemen - Windows 10.

Succes met je vraag:thumb:

Als je niet "vies" bent van een clean install kun je dat doen met de 64bits versie. De vragen om een keycode in te vullen moet je overslaan (link op bladzijde) Wel eerst je persoonlijke data veilig stellen op een extHD, stick of Card.
Anders terug naar Win 8 en met 64bits opnieuw upgraden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan