Persgas

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,

Ik was naar mediamarkt gegaan om perslucht te kopen. Ze hebben mij Persgas gegeven.Ik heb gelezen wat erop staat en er staat daarbij lich ontvlambaar. Kan ik die gebruiken voor mijn laptop vanbinnen in te reinigen .
Hier een afbeelding 00049877abb.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo

Indien deze laptop niet fel vervuild is , kan dit lukken.

Blokkeer de ventilator om deze , alsook het motherboard voor nutteloze schade te behoeden...

Let op (controleer) dat er geen vloeistof uitkomt.

Meestal indien je deze te schuin houdt , durven er vloeistofdruppeltjes (of erger) uitkomen.

Persoonlijk gebruik ik altijd perslucht (compressor) ... veel meer debiet en druk beschikbaar.

Peter

Het is meer een ontvetter. Zoals ik lees in de revieuws van dat merk, gastoestellen, glas enz enz. Wat Peter zei is beter. Stroom eraf he als je het toch gebruikt. :p

Ja stroom zeker eraf. Hoe lang moet de laptop uitblijven na de gebruik van persgas?

Verdamping hoeft op zich niet lang te duren. Goed schoonmaken, drogen en klaar. Enkele uurtjes. Probeer op een stuk glas of metaal uitwrijven en je zal zien snel droog. :p

Nog laatste vraag moet ik daarvoor mijn laptop open te maken? of kan ik dat gewoon van buitenkant via een opening in spuiten?

Nee je moet hem open maken om overal goed bij te kunnen anders zie je niet waar je blijft en de dosering kun je dan ook niet bepalen. Dus open maken wat je kunt, heel voorzichtig te werk gaan. Wel eigen risico he. :P:d

Ja, Ik heb een HP lastig om open te maken? :( ik heb wel eens laptop open gemaakt maar die waren makkelijk deze is moeilijk :( want je moet de scherm los maken om bij de processor enz te kunnen komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan