Personal Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,

Ik word op de pc constant belaagd door een programma met de naam Personal Internet Security 2011 dat vaststelt dat mijn pc vol zit met virussen en spyware. Mijn (betaalde) versie virusscanner zegt dat er niets aan de hand is. Ook nu weer verschijnt ongevraagd het venster weer in beeld. Tips op Google hebben niet geholpen. Om dol van te worden.
Zelfs mijn ip adres verschijnt in beeld. Maar ook een 'Hidden connection IP: 128.154.26.11
Programma staat niet op de harde schijf, dus kan ik ook niet verwijderen. Het meldt zich steeds brutaal aan. Hoe kom ik van deze troep af? PC is nu erg traag.

Mvg,

Albert

Laatst bewerkt:
Erg bedankt voor de tips, maar de bedoelde programma's zijn geen gratis versies. Er worden een tig fouten gesignaleerd, vervolgens een paar gerepareerd. Maar voor herstel van de rest moet je de BETAALDE versie downloaden. Ik heb een betaalde versie van een vriusscanner en die vindt niets. Mogelijk nog andere tips?

Nee hoor mbam is een gratis versie deze heb je toch gedownload?Ook eerst geupdate? (mss domme vraag maar toch)
hoe heb je gescand en was dit in veilige modus?

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...-1e-keer-MalwareBytes-Anti-Malware-gebruikers

Nog een 100% betrouwbaar en gratis programma is superantispyware probeer deze ook eens:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...iding-for-1e-keer-SuperAntiSpyware-gebruikers.

Ik zou het echt in veilige modus proberen,dan is het te verwijderen programma niet geladen en makkelijker te verwijderen.
druk in start>uitvoeren msconfig>tabblad computer opstarten>kies veilige modus met netwerk>pc opnieuw opstarten en scannen.

Laatst bewerkt:
Nu: veel dank allemaal. Het probleem lijkt opgelost dankzij jullie tips. Ik snap nog nooit hoe dit kon, maar zo te zien ben ik van mijn belagers af. Het was werkelijk ongelooflijk storend en maakte de pc heel traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan