beste mensen,
Ik heb de volgende vraag:
tabblad 1 is een presentielijst met (voor het gemak) twee kolommen: naam en personeelsnummer.
tabblad 2 is een lijst van medewerkers met de bijbehorende personeelsnummers.
hoe kan ik er nu voor zorgen dat wanneer ik een personeelsnummer in de presentielijst op tab1 invul, excel automatisch de naam erbij zoekt en vice versa (naam intypen, personeelsnummer erbij).
De reden hiervoor is dat ik heel snel een presentielijst aan wil kunnen maken aan de hand van de personeelsnummers.
Vriendelijke groet,
S. Bijlsma
Ik heb de volgende vraag:
tabblad 1 is een presentielijst met (voor het gemak) twee kolommen: naam en personeelsnummer.
tabblad 2 is een lijst van medewerkers met de bijbehorende personeelsnummers.
hoe kan ik er nu voor zorgen dat wanneer ik een personeelsnummer in de presentielijst op tab1 invul, excel automatisch de naam erbij zoekt en vice versa (naam intypen, personeelsnummer erbij).
De reden hiervoor is dat ik heel snel een presentielijst aan wil kunnen maken aan de hand van de personeelsnummers.
Vriendelijke groet,
S. Bijlsma