• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

personeelsplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Otsoe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2016
Berichten
3
Hallo allemaal,

Graag had ik jullie hulp gehad voor het aanmaken van een excel bestand ivm de personeelsplanning op het werk.
Ik heb voor alle personeelsleden een tabblad waar per week hun dienstrooster wordt ingevuld.
Nu zou ik graag in een jaaroverzicht per personeelslid en per week de uren in een tabel hebben.
Echter worden de individuele roosters per week aangepast en zijn deze dus dynamisch terwijl het jaaroverzicht statisch zou moeten zijn.
Zou het mogelijk zijn om bv elke vrijdag de onderste rij van de tabbladen van de personeelsleden te kopiëren naar het jaaroverzicht en dat deze gegevens niet wijzigen wanneer er bijvoorbeeld in week 2 uren worden aangepast op het individuele tabblad? Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx
Op dit moment worden de gegevens handmatig voor elk personeelslid als waarde gekopieerd maar met 80 medewerkers is dat een hele klus...
Alvast bedankt voor jullie hulp en expertise!
 
Waar komt in het Jaaroverzicht dat weeknummer vandaan?
 
Dat had ik er gewoon even handmatig bijgetypt. Week 1 zou vanaf 1 september zijn (begin schooljaar)
 
Als alle tabjes netjes ingevuld zijn kan je dit gebruiken.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld-8.xlsb
    23,3 KB · Weergaven: 79
Wauw Vena,

Heel hard bedankt!
Wat ik mij nog even afvroeg is of het ook mogelijk was dat er bij de week ook automatisch de data van die week bijkomen
bv: week 1 = 01-09 tot 02-09 week 2= 05-09 tot 09-09 week 3= 12-09 tot 16-09, ...
Ik ben hier in elk geval al ontzettend blij mee en het bespaart ons een hele hoop gecopy paste waarvoor dank :)!
 
Wat ik mij nog even afvroeg is of het ook mogelijk was dat er bij de week ook automatisch de data van die week bijkomen

Nee dat kan niet. Er staat nergens een datum en dan valt er niets te rekenen. Weken van 2 of 5 dagen bestaan volgens mij niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan