• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Personeelsplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dootje1311

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2020
Hallo,
Wie kan mij helpen met het volgende:
Ik ben bezig om een personeelsplanning voor een groep trainers te maken. De ene dag geeft men een training, de andere dag houdt men zich bezig met voor-/nabereidingen voor de training en weer een andere dag houdt men zich bezig met een onderzoek. De trainingen en de daarbij behorende werkzaamheden zijn uiteraard prio 1. De werkzaamheden voor de onderzoeken dienen binnen een vooraf vastgesteld tijdspad te gebeuren, echter de dagen waarop men zich hiermee bezig houdt, is dus afhankelijk van meerdere factoren (training/(parttime) werkrooster/feestdagen etc.). Het is de bedoeling dat de uren die men bezig is aan het onderzoek worden verdeeld over de dagen die men aan het onderzoek kan besteden, dus als men geen training geeft, die dag geen feestdag is en men op die dag wel ingeroosterd staat. In de bijlage een voorbeeldbestand zoals ik het nu heb gedaan. Zoals te zien is, heb ik nu op de eerste regel per onderzoek een hulpregel gemaakt en worden de te verdelen uren op de tweede regel gezet. Mijn vraag is of dit gemakkelijker kan?

Groet,
Guido

Bijlagen

Ik den niet dat er iemand is die hier iets van kan maken.
Code:
"als(en(f1>=c2;f1<=d2;trainingen=0;feestdagen=0;werkrooster=0[COLOR="#FF0000"]);1;)[/COLOR]

Waar staan de trainingen, de feestdagen, en het werkrooster

Ik den niet dat er iemand is die hier iets van kan maken.
Code:
"als(en(f1>=c2;f1<=d2;trainingen=0;feestdagen=0;werkrooster=0[COLOR="#FF0000"]);1;)[/COLOR]

Waar staan de trainingen, de feestdagen, en het werkrooster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan