bobkeizer65
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2005
- Berichten
- 323
Ik heb een tabel voor personen en een tabel voor ongevallenregistraties
Mijn bedoeling is nu dat ik eerst personen kan invoeren en vervolgens de ongevalgegevens
Hierbij horen natuurlijk de eerder ingevoerde personen maar ik kom er niet uit hoe ik dit goed gekoppeld krijg. Ik kan natuurlijk laten zoeken in de personentabel maar dat is na een jaar niet meer te doen en te omslachtig. Het moet een gebruikersvriendelijke database worden waar iedere newbee mee kan werken op mijn werk
Heeft iemand een korte en duidelijke uitleg hoe ik dit aan ga pakken?
Uiteindelijk doel is dat er een volledig rapport van het incident uit de printer komt voor de arbeidsinspectie
Graag in begrijpelijke taal en zonder SQL (als dat kan) want zo lang werk ik nog niet met Access 2007
Bob
Mijn bedoeling is nu dat ik eerst personen kan invoeren en vervolgens de ongevalgegevens
Hierbij horen natuurlijk de eerder ingevoerde personen maar ik kom er niet uit hoe ik dit goed gekoppeld krijg. Ik kan natuurlijk laten zoeken in de personentabel maar dat is na een jaar niet meer te doen en te omslachtig. Het moet een gebruikersvriendelijke database worden waar iedere newbee mee kan werken op mijn werk
Heeft iemand een korte en duidelijke uitleg hoe ik dit aan ga pakken?
Uiteindelijk doel is dat er een volledig rapport van het incident uit de printer komt voor de arbeidsinspectie
Graag in begrijpelijke taal en zonder SQL (als dat kan) want zo lang werk ik nog niet met Access 2007
Bob