Hallo,
Volgende week krijg ik een nieuwe pc met W7. Mijn persoonlijke instellingen van Word en Excel en Outlook (Office 2007) zou ik graag willen overzetten. Is er een mogelijkheid om dit in een bestandje te exporteren of op een andere wijze te back-uppen?
Ben heel benieuwd, want ik kan het nergens vinden. Outlook schijnt via .pst map wel veel over te zetten, maar niet alles. Maar het gaat mij met name om Excel - mijn aangepaste werkbalk bijvoorbeeld, de woordenlijsten, het thema etc.
Alvast dank!
Wendy
Volgende week krijg ik een nieuwe pc met W7. Mijn persoonlijke instellingen van Word en Excel en Outlook (Office 2007) zou ik graag willen overzetten. Is er een mogelijkheid om dit in een bestandje te exporteren of op een andere wijze te back-uppen?
Ben heel benieuwd, want ik kan het nergens vinden. Outlook schijnt via .pst map wel veel over te zetten, maar niet alles. Maar het gaat mij met name om Excel - mijn aangepaste werkbalk bijvoorbeeld, de woordenlijsten, het thema etc.
Alvast dank!
Wendy