RZuylen1955
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2012
Beste ...
Bij het maken van macro's wil ik deze opslaan in de persoonlijke macrowerkmap en krijg dan de volgende melding: "" uw persoonlijke macromap in de opstartmap moet geopend blijven voor het opnemen". Wanneer ik dan verder ga krijg ik weer een melding n.l. "Opnemen is niet mogelijk"
Opnemen is wel mogelijk als ik de macro op wil slaan in "Deze werkmap"
Ik heb wel op een externe schijf de volgende verwijzing aangetroffen: "XLSTART(G:\DOCUMENTS EN SETTINGS\Mijn naam\Appilcatioen data\Micorosoft\Excell)" aangetroffen, doch kan dit bestand niet benaderen c.q. terugvinden op de betreffende schijf.
P.S. ik heb vervolgens gezocht naar persnlk.xls en kon ook deze niet vinden.
Maak gebruik van Windows 7 met Microsoft office 10
Wie kan mij helpen om dit op te lossen?
Vast bedankt voor de hulp.
Ron
Bij het maken van macro's wil ik deze opslaan in de persoonlijke macrowerkmap en krijg dan de volgende melding: "" uw persoonlijke macromap in de opstartmap moet geopend blijven voor het opnemen". Wanneer ik dan verder ga krijg ik weer een melding n.l. "Opnemen is niet mogelijk"
Opnemen is wel mogelijk als ik de macro op wil slaan in "Deze werkmap"
Ik heb wel op een externe schijf de volgende verwijzing aangetroffen: "XLSTART(G:\DOCUMENTS EN SETTINGS\Mijn naam\Appilcatioen data\Micorosoft\Excell)" aangetroffen, doch kan dit bestand niet benaderen c.q. terugvinden op de betreffende schijf.
P.S. ik heb vervolgens gezocht naar persnlk.xls en kon ook deze niet vinden.
Maak gebruik van Windows 7 met Microsoft office 10
Wie kan mij helpen om dit op te lossen?
Vast bedankt voor de hulp.
Ron
Laatst bewerkt: