Persoonlijke map verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

butje12345

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2014
Hoi, ik heb een probleem met mijn mappen. Ik was bezig met een Word-bestand toen mijn batterij van mijn laptop leeg ging. Toen ik m weer aanzette bleek mijn word bestand weg te zijn. Ik las toen op internet dat hij in een verborgen map met autoherstel bestanden staat en dat ik de verborgen mappen zichtbaar moest maken. Na dit gedaan te hebben is mijn hele persoonlijke map met al mijn bestanden erin weg, al mijn apps zijn weg en alleen de openbare map (waar niets in staat) staat er nog maar ben dus voor de rest alles kwijt. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Ik werk trouwens op een Dell XPS10.

Bij voorbaat dank.

Verplaatst van geheugen naar word

Klinkt als een algemeen computer probleem, dat verder niks met Word te maken heeft. Als je mappenstructuur niet in de prullenbak staat, heb je denk ik een probleem. Overigens zou dit nooit mogen gebeuren als je alleen een vinkje aanzet bij <Verborgen bestanden zichtbaar maken>. Het lijkt er meer op dat je de map <Mijn documenten> met de Shift toets ingedrukt hebt verwijderd, als er niks meer staat. Al heet de map (welke windows versie overigens?) doorgaans Documents en niet <Mijn documenten>.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan