Persoonlijke Map Wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemee

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Ik heb sinds kort Windows Vista. Nu maakt Vista automatisch een persoonlijke map aan in c:\users\jouwnaam . Foto's die ik bijvoorbeeld maak met mijn webcam slaat hij automatisch op in c:\users\jouwnaam\afbeeldingen.

Nu wil ik dat mijn persoonlijke map verplaatst word van de c schijf naar de e schijf en dat automatisch opslaan van foto's ook in die map gebeurt, op de e schijf dus.

Als ik het normaal verplaats maakt die uit zichzelf die mappen weer aan om de foto's op de c schijf te kunnen opslaan. Dit doet die dus met alles, bijvoorbeeld met dingen van adobe after effects.

Wie weet hoe je dit goed kunt verplaatsen?

Ga naar start en klik met de rechter muisknop op Documenten. Als het goed is kan je daar een nieuw doel of pad opgeven en instellen.

als je start-->rechtermuisknop doet, zoals stefan aangeeft, klik dan op eigenschappen.

tabblad locatie.
Hier kun je een nieuw pad opgeven :thumb:
Succes!

Bedankt voor jullie antwoorden, het is me nu wel gelukt denk ik, maar mijn mappen raakte door elkaar en mappen die verwijdert waren waren nog wel gelinkt, maar konden niet meer verandert worden omdat die de verwijderde mappen niet kon vinden blablabla alleen maar onzin.

dus volgende vraag, hoe krijg ik mijn persoonlijke map terug zoals die hoort? Zonder al mn programma's kwijt te raken?

Bestanden boeien mij niet, die staan nu op een externe schijf, ik heb nu ook al een systeem herstel gedaan maar dan lukt het nog steeds niet helemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan