postvoordennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2008
Vandaag heb ik Windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Op de locatie C:\Users\Dennis staan alle persoonlijke mappen met Mijn muziek, Mijn afbeeldingen enz. Omdat ik dit soort bestanden op een andere schijf heb staan heb ik de doelmap gewijzigd. Bij een aantal mappen is dit echter niet goed gegaan en nu zijn die mappen op C:\Users\Dennis verdwenen. Het opnieuw toevoegen van een map werkt niet aangezien ik dan de doellocatie niet kan wijzigen.
Ik heb op C:\Users\Dennis een snelkoppeling gemaakt naar Mijn Afbeeldingen. Echter komt deze Mijn Afbeeldingen niet in het navigatievenster aan de linkerzijde van het scherm te staan. Wanneer ik deze map er naar toe sleep krijg ik een foutmelding (zie printscreen).
Wie heeft hier een oplossing voor of weet hoe de persoonlijke mappen weer hersteld kunnen worden zonder dat ik de PC terug moet zetten naar een eerder herstelpunt?
P.S. Heb de map al naar een vorige versie teruggezet, maar dit was niet de oplossing.

Ik heb op C:\Users\Dennis een snelkoppeling gemaakt naar Mijn Afbeeldingen. Echter komt deze Mijn Afbeeldingen niet in het navigatievenster aan de linkerzijde van het scherm te staan. Wanneer ik deze map er naar toe sleep krijg ik een foutmelding (zie printscreen).
Wie heeft hier een oplossing voor of weet hoe de persoonlijke mappen weer hersteld kunnen worden zonder dat ik de PC terug moet zetten naar een eerder herstelpunt?
P.S. Heb de map al naar een vorige versie teruggezet, maar dit was niet de oplossing.

Laatst bewerkt: