Persoonlijke mappen herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

postvoordennis

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Vandaag heb ik Windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Op de locatie C:\Users\Dennis staan alle persoonlijke mappen met Mijn muziek, Mijn afbeeldingen enz. Omdat ik dit soort bestanden op een andere schijf heb staan heb ik de doelmap gewijzigd. Bij een aantal mappen is dit echter niet goed gegaan en nu zijn die mappen op C:\Users\Dennis verdwenen. Het opnieuw toevoegen van een map werkt niet aangezien ik dan de doellocatie niet kan wijzigen.

Ik heb op C:\Users\Dennis een snelkoppeling gemaakt naar Mijn Afbeeldingen. Echter komt deze Mijn Afbeeldingen niet in het navigatievenster aan de linkerzijde van het scherm te staan. Wanneer ik deze map er naar toe sleep krijg ik een foutmelding (zie printscreen).

Wie heeft hier een oplossing voor of weet hoe de persoonlijke mappen weer hersteld kunnen worden zonder dat ik de PC terug moet zetten naar een eerder herstelpunt?

P.S. Heb de map al naar een vorige versie teruggezet, maar dit was niet de oplossing.

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik weet waarom die mappen verdwijnen bij het verplaatsen naar Afbeeldingen: Er is een bibliotheek genaamd 'Afbeeldingen' en er is een map daarin genaamd 'Afbeeldingen'. Als je je mappen naar de bibliotheek-link verplaatst, verdwijnen ze. Je kunt in dat scherm ook geen nieuwe map aanmaken via rechtermuisknop. Maar in de map 'Afbeeldingen' kunnen wél mappen staan en daarin kun je ook nieuwe mappen aanmaken.
Dus je moet goed opletten wáár je je mappen naar toeverhuist. Pak je nét het verkeerde schermpje dan zijn je mappen verdwenen en is alles door mekaar neergezet.

Dan vrees ik dat ik per abuis de mappen naar de verkeerde locatie heb verplaatst. Een onherstelbare fout zou lijkt het. Ik heb vandaag Windows 7 opnieuw geïnstalleerd en de mappen naar de juiste doellocatie verplaatst.

Hoi,
N.a.v. je mail heb ik je vraag de status "opgelost" gegeven iets wat je als TS ook zelf kunt doen rechtsboven in je beginposting.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan