Ik heb sinds gisteren PES 2008 voor de computer gekocht. Het was gedownload en weet niet zeker of het voor de computer is gemaakt , maar hij draait in iederegeval goed. Nu wil ik graag op het netwerk gaan spelen maar heb een verouderde versie. Wie weet er een update zodat ik online kan gaan.
En nog een vraag , waarop ik hoop dat jullie die voor me kunnen beantwoorden. Als ik de game opstart kom er telkens in beeld het niveau wat ik kan kiezen , gaat dat niet weg? Of moest ik een profile aanmaken. Ik heb ook al 1 wedstrijd gewonnen en daarvoor krijg je een beloning die er eerst wel stond en nu opeens niet meer? Ik heb geen profiel en die kan ik ook niet aanmaken. Vreemd dus!
Want ja , ik wil graag deze game uitspelen!
Ik hoop dat jullie deze vragen kunnen beantwoorden!
En nog een vraag , waarop ik hoop dat jullie die voor me kunnen beantwoorden. Als ik de game opstart kom er telkens in beeld het niveau wat ik kan kiezen , gaat dat niet weg? Of moest ik een profile aanmaken. Ik heb ook al 1 wedstrijd gewonnen en daarvoor krijg je een beloning die er eerst wel stond en nu opeens niet meer? Ik heb geen profiel en die kan ik ook niet aanmaken. Vreemd dus!

Want ja , ik wil graag deze game uitspelen!

Ik hoop dat jullie deze vragen kunnen beantwoorden!