pes 2010 PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

thobas

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
mijn broertje en ik hebben allebij pes 2010 voor de pc gekocht maar als we online tegen elkaar willen werkt dat niet ik kan niet bij hem in de gamekamer komen hoe kan ik dit oplossen we zitten op het zelfde netwerkt draadloos internet via router (ik heb al alle poorten open gehad en firewall ook al uit gehad)

heel erg bedankt alvast

Heb je het al geprobeerd via LAN met hamachi. Misschien doet hij het dan.

Je zegt we hebben allebij het spel gekocht. Is dat 1 exemplaar voor jullie beide of echt per persoon 1 spel met eigen code?

Want als jullie beide met dezelfde code werken, kan er maar 1 tegelijk online spelen. Dat zou dan ook verklaren dat jullie niet samen kunnen spelen.

Of krijg je misschien een foutmelding? Zo ja, welke is dat precies?

Je zegt we hebben allebij het spel gekocht. Is dat 1 exemplaar voor jullie beide of echt per persoon 1 spel met eigen code?

Want als jullie beide met dezelfde code werken, kan er maar 1 tegelijk online spelen. Dat zou dan ook verklaren dat jullie niet samen kunnen spelen.

Of krijg je misschien een foutmelding? Zo ja, welke is dat precies?

we hebben allebei pes 2010 gekocht dus 2 pc dvds maar als we online bij elkaar in dezelde kamer komen dan zien we mekaar effe en gaat 1 van ons er uit automaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan