pes 2010 zwarte scherm bij het opstarten!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigboss21

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
tijdens het opstarten van pes 2010 krijg ik een zwarte scherm... en gebeurd verder nix

de demo blijkt wel gewoon te werken op mijn pc..

weet iemand waarom dit zo is

Pro Evolution Soccer 2010 is een zwaar spel kan het hier aan liggen ?

• CPU: Intel core 2 Dou with 2.0 GHz or comparable processor
• Graphics card: Nvidia Geforce 7900 GT or Ati Radeon HD 2400 series or better (256 MiByte, Pixel Shader 3.0)
• Memory: 2 GiByte
• Storage: Min. 8 GByte free disc space

Chipset : AMD RS690/RS690M
Processor : AMD Turion 64 X2 Mobile TK-55 @ 1800 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : ATI Mobility Radeon X2300
Harde Schijf : (160 GB)
Monitor Type : AUO - 15 inches
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 3.6

:rolleyes: dit is wat ik heb,,, kan het daardoor komen????????:rolleyes:

Test hier of je pc het spel aan kan: www.canirunit.com. De uitslag daarna hier plaatsen.

Maar ik zie zo wel al dat je videokaart en je cpu niet voldoen, het is dus helemaal niet, net wel net niet. Het is gewoon niet.

Laatst bewerkt:
Test hier of je pc het spel aan kan: www.canirunit.com. De uitslag daarna hier plaatsen.

Maar ik zie zo wel al dat je videokaart en je cpu niet voldoen, het is dus helemaal niet, net wel net niet. Het is gewoon niet.

minimale eisen wel maar ik ga altijd uit van de aanbevolen eisen

net wel net niet ivm dat idd allen de video kaart en cpu niet voldoet de rest wel

@lccookie1992

Was misschien handig geweest al je gemeld had dat je de recommended eisen hebt gepost. De minimale eisen liggen wat lager, inderdaad. Maar ik zet toch mijn twijfels bij de processor van ts.

@lccookie1992

Was misschien handig geweest al je gemeld had dat je de recommended eisen hebt gepost. De minimale eisen liggen wat lager, inderdaad. Maar ik zet toch mijn twijfels bij de processor van ts.

ik geef je groot gelijk aangezien het feit dat het aan de processor ligt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan