peuk.info

Status
Niet open voor verdere reacties.

cchriss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2007
Ik ben druk bezig een stapel forums op te starten de nieuwe is

www.PEUK.info

De site voor rokers en niet-rokers!

Vanaf 1 Juli 2008 is het verboden om te roken in horecagelegenheden zoals een restaurant, discotheek of café.

Wat vinden jullie hiervan? Zelf vind ik het klinklare onzin, als iemand wil roken moet hij dat toch lekker zelf doen? Heb jij een andere mening of ben je het met me eens? Discusseer mee op http://www.peuk.info

Mijn mening is nog altijd: een forum alleen is geen site...

Een simpele hoofdpagina doet het al wat meer lijken plus dat je daarop wat gebruikelijke informatie kan zetten. Informatie die nu waarschijnlijk ergens op het forum moet worden gezocht.

Toen ik op de URL klikte verwachtte ik dat er een website zou openen met allerlei informatie over roken, meeroken etc (vanwege de "peuk.info"-url). Misschien is de domeinnaamextensie niet helemaal passend gekozen?

Verder ben ik het met ThaDevil eens, een forum alleen is nog geen website :)

Laatst bewerkt:
peuk

Ach "peuk" vind ik niet zo onaardig...het heeft een positieve lading voor de rokers..."lekker peukje roken" en een negatieve voor de anti's "smerige peuken!" Dus dat is wel ok...

Maar je moet wat met dat ".info" Tenslotte impliceert dat dat je ook INFO geeft...
Schijf iets op over de zin en onzin van roken en wat er allemaal nog meer als onzin en zin over verschijnt...breng info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan