pfbackup zet geen tekst reservekopie in menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
Ik heb (windows vista en gebruik outlook. Wil graag regelmatig reservekopieen maken en heb daarvoor pfoutlook geinstalleerd. Op mijn oude winxp kwam keurig een telst in het bestandsmenu met reservekopie maken onder het regeltje archief. Wat ik ook doe de tekst verschijnt niet na installatie en herinstallatie. Wie weet de oplossing voor dit euvel?
 
Is je progamma compatiebel met Vista.
Wellicht heb je een update nodig, te vinden op de site van de progammamaker.:)
 
Die reactie begrijp ik niet helemaal. PF backup is een invoegtoepassing van office (outlook) dus inderdaad gewoon compatible. Ik begrijp gewoon niet waarom hij mij geen startmenu onder de bestandknop aanbied.
 
pf backup mist icoon reservecopie

Mijn probleem is nog steeds NIET opgelost! Ik installeer PFBackup en er komt geen menus mogelijkheid in het bestandmenu zoalls ik gewend was.
 
Oplossing toevoegen Reservekopie Outlook 2007

Het probleem is als volgt op te lossen, er vanuit gaande dat het bestand pfbackup al is gedownload en geïnstalleerd.

Ga op zoek naar het bestand 'outbak.dll' op je harde schijf. Standaard staat dit bestand op de volgende locatie: program files\microsoft office\office 12\invoegtoepassingen

Start vervolgens Outlook 2007. Kies achtereenvolgens 'Extra -> Vertrouwenscentrum -> Invoegtoepassingen'. Kies vervolgens helemaal onderin bij Beheren voor: COM-invoegtoepassingen en druk op Start. Er verschijnt een nieuwe pop-up. Klik daarin op Toevoegen en ga naar de locatie waar het bestand 'outbak.dll' staat. Zet het vinkje voor deze invoegtoepassing op Aan en klik tot slot op OK.

In het menu Bestand zal nu Reservekopie verschijnen.

Noepie
 
reservekopie niet in beeld

Geweldig deze oplossing!!!! Dat is nog eens concrete hulp.
Eindelijk na maanden heb ik in 1 minuut het probleem opgelost. Hartelijk dank. Ik heb nu ook een idee hoe het komt. W.s. doordat ik over office 11 nog eens een office 12 heb geinstalleerd en die andere reg files zijn blijven staan.
Nogmaals hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan