Hallo iedereen,
Ik kreeg een tijdje BSOD's met XP alle updates geinstalleerd maar nogsteeds, toen was ik geswitched naar vista maar ook daar BSOD's, weer terug geswitched naar XP SP3 egt de nieuwste drivers van alles geinstalleerd! van nVidia etc. alleen voor mn motherboard de gewone driver cd gebruikt....
maar.... nogsteeds een BSOD
hij geeft aan: DRIVER_IRQL_LESS_OR_NOT_EQUAL
nu dacht ik he ik ga even de dumpbestanden opzoeken dus ik typ in bij cmd.exe: dir /s /a c:\*.*dmp om de map te vinden waar mn dump bestanden zijn .. maar wat blijkt nu hij vind helemaal geen bestanden als ik dat intyp bij cmd
dus dan zijn er tog geen dump bestanden?
een virus is et niet want ik heb gistere juist mijn pc geformateerd xD en alleen vanaf betrouwbare links gedownload.
misschien ligt het aan de temperatuur dan? anders weet ik het echt niet meer. dit is alles van mijn temperatuuren:
Hardware Monitoring : Fintek F71862F
Voltage CPU : 1.19 V
+3.3V Voltage : 3.39 V
+5V Voltage : 5.76 V
+12V Voltage : 9.94 V
SB : 3.41 V
VBAT : 3.31 V
VIN2 : 1.95 V
VIN3 : 0.96 V
VIN6 : 1.52 V
Chassis Ventilator : 899 rpm
Processor Temperatuur : 38 °C
Moederbord Temperatuur : 25 °C
Power/Aux Temperatuur : 128 °C
:
Processor : Thermal Diode
Intel Core 2 Duo (Core 1) : 44 °C
Intel Core 2 Duo (Core 2) : 47 °C
:
NVIDIA GeForce 9600 GT : nVidia Driver
GPU Temperature : 36 °C
GPU Fan : 35%
:
Harde Schijfmonitoring : S.M.A.R.T
Harde Schijf SAMSUNG HD103UJ : 29 °C
dit is dus de temperatuur als ik normaal aan het internetten ben.
die temperatuur die 128 graden word klopt denk ik niet want die blijft op 128 graden staan maakt niet uit wat ik doe
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor kan verzinnen
Ik kreeg een tijdje BSOD's met XP alle updates geinstalleerd maar nogsteeds, toen was ik geswitched naar vista maar ook daar BSOD's, weer terug geswitched naar XP SP3 egt de nieuwste drivers van alles geinstalleerd! van nVidia etc. alleen voor mn motherboard de gewone driver cd gebruikt....
maar.... nogsteeds een BSOD

hij geeft aan: DRIVER_IRQL_LESS_OR_NOT_EQUAL
nu dacht ik he ik ga even de dumpbestanden opzoeken dus ik typ in bij cmd.exe: dir /s /a c:\*.*dmp om de map te vinden waar mn dump bestanden zijn .. maar wat blijkt nu hij vind helemaal geen bestanden als ik dat intyp bij cmd

dus dan zijn er tog geen dump bestanden?
een virus is et niet want ik heb gistere juist mijn pc geformateerd xD en alleen vanaf betrouwbare links gedownload.
misschien ligt het aan de temperatuur dan? anders weet ik het echt niet meer. dit is alles van mijn temperatuuren:
Hardware Monitoring : Fintek F71862F
Voltage CPU : 1.19 V
+3.3V Voltage : 3.39 V
+5V Voltage : 5.76 V
+12V Voltage : 9.94 V
SB : 3.41 V
VBAT : 3.31 V
VIN2 : 1.95 V
VIN3 : 0.96 V
VIN6 : 1.52 V
Chassis Ventilator : 899 rpm
Processor Temperatuur : 38 °C
Moederbord Temperatuur : 25 °C
Power/Aux Temperatuur : 128 °C
:
Processor : Thermal Diode
Intel Core 2 Duo (Core 1) : 44 °C
Intel Core 2 Duo (Core 2) : 47 °C
:
NVIDIA GeForce 9600 GT : nVidia Driver
GPU Temperature : 36 °C
GPU Fan : 35%
:
Harde Schijfmonitoring : S.M.A.R.T
Harde Schijf SAMSUNG HD103UJ : 29 °C
dit is dus de temperatuur als ik normaal aan het internetten ben.
die temperatuur die 128 graden word klopt denk ik niet want die blijft op 128 graden staan maakt niet uit wat ik doe

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor kan verzinnen