Ik heb intussen ook een ander FTP-programma geprobeerd én het uploadprogrammaatje van mijn provider waar mijn site geparkeerd staat. Bij allemaal weigeren ze nu mijn (in Word gemaakte) html-pagina's te uploaden! (ik heb wel gewoon verbinding met de server) Ik heb het met 2 verschillende pagina's geprobeerd , die zijn nu allebei blank (overgeschreven met 0 bytes) en ik durf niet verder te proberen met andere pagina's, straks zit mijn site vol met gaten. JPEG's gaat nog wel. Een PDF-pagina gaf ook problemen (of kan ik die niet zomaar uploaden?) Zit er dan iets in die word-pagina's dat nu ineens niet (meer) geaccepteerd wordt? ik heb het al 6 jaar zo gedaan.........
OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn provider (Het Net) blijkt zijn teller voor de limiet van de site bijgesteld te hebben (zonder waarschuwing ofzo). Er zaten meer mensen met dit probleem . Ik moet al veel langer boven die limiet gezeten hebben, maar nu kon ik ineens niets meer uploaden. En in plaats van dat je dan een duidelijke foutmelding krijgt dat je je limiet aan het overschrijden bent: niks hoor. Heb dus even wat overtollige bestanden verwijderd en kan nu weer een beetje vooruit.