Pgina's geupload: blanke pagina's

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik heb zoals ik altijd regelmatig doe enkele pagina's van mijn site vernieuwd (heel simpel in Word gemaakt) met mijn FTP-programma. Nu blijken die pagina's op het web ineens helemaal blank te zijn (met links onderin de mededeling "gereed". Herhaalde malen opnieuw geupload maar dat helpt niet. Wat kan er mis zijn? Is er misschien iets veranderd in de compatabiliteit van de gebruikte programma's? Of zijn dit tijdelijke storingen bij de server?

In Word?

Sla je ze wel op als .html en niet als .doc?

Probeer ook eens de broncode van de lege pagina op te vragen; daar staat soms ook wel nuttige informatie in (als die ook leeg is; dan is er idd een lege file geupload...)

In Word?

Sla je ze wel op als .html en niet als .doc?

Probeer ook eens de broncode van de lege pagina op te vragen; daar staat soms ook wel nuttige informatie in (als die ook leeg is; dan is er idd een lege file geupload...)

Zoals altijd in HTML opgeslagen en geupload. (voor mij is Word het meest simpele WYSIWYG-programma, ik heb geen tijd en zin om me te gaan verdiepen in HTML, Php etc).
Ik zie nu in de lijst met geuploade bestanden (in mijn FTP-programma) dat het inderdaad lege pagina's zijn die ik geupload heb (geen bestandsgrootte weergegeven zoals wel bij de andere pagina's, zo te zien is die dus 0). In de map van waaruit ik ze upload, hebben ze de gewone te verwachten bestandsgrootte. Ook de broncode van de betrokken pagina's op het web vertoont alleen nog enkele sumiere gegevens zoals de paginatitel.
Rara ???????? (ik heb dit al 1000x gedaan op deze manier, nooit problemen mee gehad, er gaat dus kennelijk iets mis bij het uploaden zelf?)

Ik heb intussen ook een ander FTP-programma geprobeerd én het uploadprogrammaatje van mijn provider waar mijn site geparkeerd staat. Bij allemaal weigeren ze nu mijn (in Word gemaakte) html-pagina's te uploaden! (ik heb wel gewoon verbinding met de server) Ik heb het met 2 verschillende pagina's geprobeerd , die zijn nu allebei blank (overgeschreven met 0 bytes) en ik durf niet verder te proberen met andere pagina's, straks zit mijn site vol met gaten. JPEG's gaat nog wel. Een PDF-pagina gaf ook problemen (of kan ik die niet zomaar uploaden?) Zit er dan iets in die word-pagina's dat nu ineens niet (meer) geaccepteerd wordt? ik heb het al 6 jaar zo gedaan.........

OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn provider (Het Net) blijkt zijn teller voor de limiet van de site bijgesteld te hebben (zonder waarschuwing ofzo). Er zaten meer mensen met dit probleem . Ik moet al veel langer boven die limiet gezeten hebben, maar nu kon ik ineens niets meer uploaden. En in plaats van dat je dan een duidelijke foutmelding krijgt dat je je limiet aan het overschrijden bent: niks hoor. Heb dus even wat overtollige bestanden verwijderd en kan nu weer een beetje vooruit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan