phenom 2 op asrock fulldisplayport ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

kasper1221

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
hoi

ik wil binnekort een nieuwe processor kopen een phenom 2 maar ik weet niet of phenom 920 of 940 x4 op mijn moederbord kan iemand wel ?

op de asrock site staat dat dat moederbord am3 ready is maar de phenom 920 en 940 x4 staan bij salland bij am2+

iemand een idee

alvast bedankt

hoi

ik wil binnekort een nieuwe processor kopen een phenom 2 maar ik weet niet of phenom 920 of 940 x4 op mijn moederbord kan iemand wel ?

op de asrock site staat dat dat moederbord am3 ready is maar de phenom 920 en 940 x4 staan bij salland bij am2+

iemand een idee

alvast bedankt

Geef dan ook eens het type op van je Asrock bordje

geef dan ook eens het type op van je asrock bordje

asrock a780 full display port socket am2+ amd 780g

als er AM3 Ready staat kan er volgensmij Phenom II op, alleen moet je wel je bios update voor je de cpu kan gebruiken op het moederbord.

Laatst bewerkt:
Hoi !

De 2 Phenoms II die 8 januari officieel geintroduceerd worden kunnen zonder problemen op een am 2+ mobo worden geinstalleerd, evt. na een bios-update.

Heb zelf al een voorinschrijving voor een 3 Gig exemplaar gedaan.

Daarna (april) komen er Phenoms II voor socket am 3.
Deze kunnen ook op een am 2+ mobo geplaatst worden, maar dan heb je geen DDR3 geheugen-ondersteuning.

Greetz,

Harry

ok bedankt mijn bios heb ik al geupdate dus dat moet geen probleem worden :thumb:

ok bedankt mijn bios heb ik al geupdate dus dat moet geen probleem worden :thumb:
This MB supports AM3 CPU by upgrading the BIOS version to P1.60 or later versions
M.a.w. als je minimaal de update naar P1.60 hebt gedaan, dan is er iig niet meer een grote kans op problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan