Philips 170S Flat Screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Vorige week heb ik dit beeldscherm gekocht en aangesloten nu heb ik een vraag.
Is het normaal dat bij het scrollen de kleur van de letters veranderd en ik vind het scherm te licht en kan niet vinden waar ik dat kan veranderen met de knoppen kan ik alleen de helderheid veranderen.
De instellingen zijn Resolutie 1024x768 en kleurkwaliteit (hoog)24 bits
Alvast bedankt voor een antwoord.

een philips beeldscherm?

soms hebben die beeldschermen(de nieuwere) "lightframe". Dat is een knopje aardoor je scherm lichter wordt.

En bij het scrollen is het volgens mij niet normaal dat je letters van kleur veranderen, maar als je je scherm terug zou sturen, krijg je van philips wel een nieuwe(dat was bij mij ook zo)

Hmm, bij de mensen die ik ken met zon plat beeldscherm verandert de kleur ook bij het scrollen. Het krijgt zeg maar een waas ofzo.

Helderheid en contrast kan je instellen via het OSD (On Screen Display). Hier zijn trouwens nog veel meer instellingen te veranderen
Hoe hoog staat de verversingfrequentie. Aanbevolen bij 1280x1024 is 60 Hz.

Geplaatst door Bern@rd
Helderheid en contrast kan je instellen via het OSD (On Screen Display). Hier zijn trouwens nog veel meer instellingen te veranderen
Hoe hoog staat de verversingfrequentie. Aanbevolen bij 1024x768 is 60 Hz.
Handboek op deze site:
http://www.p4c.philips.com/files/1/170s5fg_00/170s5fg_00_dfu_nld.pdf

Ik heb hier nog even een vraag over waar vind ik OSD
en de Url doet het niet krijg een leeg scherm met een klein vierkantje in de linker boven hoek.
Ga zelf nog even zoeken bij Philips.

OSD heb ik inmiddels gevonden en het is al wat beter geworden en waar vind ik de verversings frequentie ook in de OSD heb ik nog niet gezien alleen dat er een andere resolutie wordt aan bevolen dan dat mijn leverancier zei maar dat moet ik nog veranderen.
Dat met de URL zal wel aan mijn PC liggen krijg echt geen beeld was al opzoek bij PHilips maar kon het goede scherm niet vinden ga daar nog eens kijken

Handboek is een .pdf-bestand, dus je hebt een pdf-reader nodig om te openen.
Die zal je wrsch niet hebben; kan je hieronder gratis downloaden:

http://www.adobe.nl/products/acrobat/readstep2.html

PS het is wel een download van zo'n 25 MB als ik me goed herinner . . .
Als je even googlet op pdf-reader vind je ook andere/kleinere.

Ik heb ook een CD-Rom handleiding :o Heb ik inmiddels al naar gekeken en ik denk dat ik daar ook een eind mee kom in iedergeval hartelijk bedankt voor het mee denken:thumb:
Ik heb trouwens wel acrobat reader erop staan is dat niet hetzelfde?

waar vind ik de verversings frequenti
Start/Configuratiescherm/Beeldscherm/Instellingen-> Geavanceerd/Beeldscherm -> Vernieuwingsfrequentie.

Om een PDF bestand te kunnen lezen heb je inderdaad Acrobat Reader nodig.

Ja, dat is hetzelfde; vreemd dat je dat handboek dan niet kon openen. Nieuwste versie is alweer 6.0, is dat mss de oorzaak?
Is verder voor je probleem ook niet zo belangrijk, ik ben bang dat we hiermee je beeldschermtopic gaan "vervuilen".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan