Philips 32PF5320/10: 8ms of 18ms ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Banzai

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Ik ben van plan om deze LCD aan te schaffen. Als ik de specificaties van deze LCD op verschillende websites bekijk zie ik echter dat bepaalde sites bij de pixel responstijd 8ms aangeeft en op andere sites dan weer 18ms. Wat is nu juist? Zou het kunnen dat Philips dit toestel verbeterd heeft?
Ik denk dat dit wel een belangrijke factor mag zijn in mijn beslissing om dit toestel te kopen of niet. Ik heb gelezen dat er toch wel een significant verschil is in beeldkwaliteit tussen LCD's met 8ms en 18ms responstijd.

PHI%2032PF5320.jpg

Is me niet duidelijk om welke het precies gaat. :)

Ga je twee schermen kopen omdat ge u vraag tweemaal hebt gesteld?

Rimsic zei:
Ok, nu een antwoord die nut heeft...

Philips.nl -->

Bedankt, Rimsic. Ik hoop dat dit juist is (het zou erg zijn als dit niet het geval is ;) Ik had deze site ook al bezocht. Maar ik vind het toch raar dat veel sites een responstijd van 18ms aangeven. Ik zou wel eens willen weten waarom. Vandaar.

je kunt het desbetreffende bedrijf even e-mailen.
Misschien hebben ze een oudere versie of kunnen ze niet typen en hebben ze er een 1 voor gezet :confused:

Zit er veel prijs verschil in de 8ms en de 18ms?

Rimsic zei:
je kunt het desbetreffende bedrijf even e-mailen.
Misschien hebben ze een oudere versie of kunnen ze niet typen en hebben ze er een 1 voor gezet :confused:

Zit er veel prijs verschil in de 8ms en de 18ms?

Ja, ik denk dat ik even naar Philips mail. Dan weet ik het zeker. De prijs is dezelfde en de andere specificaties ook. Ik weet wel dat er ook een Amerikaans model bestaat nl de 32pf5320/28 en die heeft wel een responstijd van 18ms. Misschien zit daar de vergissing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan