Philips 32PFL3605 LED TV of LG 32LD450 LCD TV?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob NL

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
33
Hallo,
Ik ben weer begonnen met twijfelen met welke tv wat voor mij is.
Mijn oog was eerst gericht op de 32LD450 LCD TV van LG.
Maar van de week zag ik weer een aanbieding van een Philips LED TV type: 32PFl3605.
Ik wil mijn ps3 erop aansluiten via HDMI.
En mijn PC via HDMI aansluiten, maar aangezien mijn PC geen HDMI poort heeft wou ik een DVI > HDMI kabel gebruiken.
Verder wil ik de Logitech x-540 gebruiken voor mijn PC (zowiezo), TV en PS3 ( als dit mogelijk is ????)

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!

Alvast bedankt!

Bob
 
Goedenavond,

Ik zou de Philips overwegen denk wat beter merk en is een led dus wat zuiniger
en denk dat inderdaad je pc en ps 3 wel zal lukken zoals je wil maar denk dat de Logitech x-540 niet zo op de tv de tv kan in ieder geval maak je dan geen gebruik van de 5.1
 
Bedankt!.
IK dacht nu zelf ook al eigenlijk aan de Philips, omdat meerdere mensen zeiden dat dat een beter merk is qua tv's en dergelijke.
Maar, weet je zeker dat de ps3 er ook nog bij kan op de subwoofer van de x-540.
Wnat er zijn 5 speakers bij, en die zitten volgensmij allemaal aangelosten op de subwoofer.
Dan blijven er nog 3 aansluitingen over en die zijn voor de PC.
Dus kan je me wat meer informeren?

Bpb/
 
Goedemorgen,

Ik heb nu het idee wat je wil denk ik je wil je tv en je ps 3 op de audio ingang van de X540 denk dat dat inderdaad niet gaat rechtstreeks maar kon even niet vinden welke aansluiting het is zou je zoiets als dit kunnen gebruiken.
 
Hmm bedankt.
Dat is misschien wel iets dan.
Dus ik plug dan gewoon de schakelbox in de subwoofer,
en dan sluit ik me ps3 en tv enz gewoon in die schakelbox?

Bob.
 
Helaas

Dag Bob,

De Philips 3605 is geen LED, dan moet je de 5605, 7605, 8605 of 9705 kopen. Die zijn wel LED.

Verder zou ik wel sowieso voor Philips kiezen, veel mooier beeld dan LG over het algemeen.

Die boxenoplossing van Modag lijkt mij ook een prima oplossing.

Mvg,

Colin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan