Philips 37PFL9903 niet digitaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpmr2

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een Philips 37PFL9903 Aurea LCD TV.
In de TV hebben we een CAM zitten (Alphacrypt V3.19) met een smartcard van Delta digitale TV. (provider in Zeeland)

Nu valt het beeld (via de kabel) me behoorlijk tegen. Het is een stuk minder scherp dan films via m'n media speler (HDMI)
Het is zelfs minder fraai als op m'n oude, vertrouwde Sony Super Trinitron van 15 jaar oud :(

Na contact op te hebben genomen met Delta en met Philips zijn we in het alom bekande van het kastje naar de muur verhaal uit gekomen.
Philips geeft aan dat Delta z'n werk niet doet en Delta is van mening dat we beter een andere TV hadden kunnen kopen. Daar schiet ik dus niets mee op.

Het vreemde aan het verhaal is dat de TV niet 1 digitale zender kan vinden, alles staat op analoog!
Volgens de provider hebben we wel degelijk een digitaal signaal, bepaalde zenders die in het digitaal pakket zitten en niet in het analoog pakket kunnen we idd ontvangen.
Hoe het komt dat we alle zenders (volgens de TV) alleen maar als analoog ontvangen (ook de zenders die alleen in het digitaal pakket zitten) weet de provider ook niet; Het zal dus wel aan de TV liggen.

Philips blijft erbij dat het binnenkomende signaal niet digitaal is maar analoog........

Al met al heb ik een dure TV staan die ik liever om zou ruilen voor m'n oude Sony :(

Is er iemand die me aan wat tips kan helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan