cleokuiper
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2010
ik heb nu een paar maanden een qmotion pc met een philips beeldscherm alles deed het gewoon goed, maar ik krijg nu telkens als Call of Duty 4 of farcry 2 opstart een melding dat ik de resolutie aan moet passen naar 1940*1080. maar andere games zoals warcraft en command and conquer kan ik gewoon spelen. ik heb een philips 21.6 inch 220E1SB/00.
ik heb mijn VGA (een nvidia geforce 9400 gt) drivers geupdate, maar toen kreeg ik dezelfde melding als ik windows opstarte. toen heb ik systeemherstel gedaan, maar nu krijg ik dezelfde melding alweer bij call of duty 4. ik kan nu mijn beeldscherm resolutie niet meer aanpassen want dan flipt het beeldscherm weer. hij staat nu vast op 1600*1200.
ik kan wel horen dat de spellen opstarten. dus het ligt aan het beeldscherm.
ik hoop dat iemand mij kan helpen
ik heb mijn VGA (een nvidia geforce 9400 gt) drivers geupdate, maar toen kreeg ik dezelfde melding als ik windows opstarte. toen heb ik systeemherstel gedaan, maar nu krijg ik dezelfde melding alweer bij call of duty 4. ik kan nu mijn beeldscherm resolutie niet meer aanpassen want dan flipt het beeldscherm weer. hij staat nu vast op 1600*1200.
ik kan wel horen dat de spellen opstarten. dus het ligt aan het beeldscherm.
ik hoop dat iemand mij kan helpen