Philips CD 135 - Adapter 2e handset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkforsoad

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Ha Mensen,

Is er hier iemand met een Philips CD 135 telefoonset? Zo ja, ziet diegene dan de mogelijkheid mij te vertellen wat er op de adapter van de extra handsets staat. Die van het hoofdstation heb ik, maar die van de extra sets zijn anders. En ik kan hier in mijn verzamelijk adapters niet zo de goede vinden. Daarnaast zeggen stickers en handleiding ook helemaal niets. Via Google kon ik het ook al niet vinden :(

Dank alvast,

Linkforsoad.

Adapter 2e handset

Hallo heer,

Ik heb een set cd 135 maar hier staat niks op de extra adapter, maar hoezo vraag je, werken ze dan niet?
Heb je met het knopje op het basisstation die andere twee laten zoeken, of is dit niet het probleem?
Gaarne reactie

Groet savelkoul

Goeieavond,

Nee, de andere adapter zelf is kwijtgeraakt tijdens de verhuizing. Handset zelf zit zonder probleem gekoppeld aan hoofdstation, wat een Siemens machine is. Maar dat werkt natuurlijk gewoon goed via GAP.

Laden gaat alleen wat moeilijk, want je blijft aan het wisselen op de andere oplaad stations.

Ik heb het probleem dat ik nadat ik van vakantie terug kom, mijn toestel niet meer werkt omdat het toestel alleen maar blijft zoeken en niks vindt om verbinding te maken.
Nu heb ik geen telefoon via deze toestellen, maar als ik mijn oude toestel gebruik werkt het wel via het modem van internet.
Weet u misschien een oplossing?
groet savelkoul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan