philips cd 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

giraf

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Wij zijn nu aan de kabel verbonden sinds gisteren. We hebben een nieuw toestel gekocht de philips cd 245.
Vanmorgen moesten we een nummer bellen en dan zouden we ingelogd zijn, maar de telefoon blijft searching zeggen.
kabel helpdesk gebeld en die dacht dat het aan het toestel lag. Kan dat?
Is deze telefoon wel geschikt voor kabel of een miskoop? Hoor het graag terug?

ja, bij ons heeft ie het een half jaar probleemloos gedaan :D , gister nog mee gebeld en vandaag doet ie opeens niets meer. :mad:
blijft de melding zoeken al knipperend geven. heb een ander toestel aangesloten en kan weer bellen.............het ligt dus aan de telefoon en of houder.
toestel word wel gewoon opgeladen maar is niet uit of aan te zetten (met de aan uit knop op het laadstation)
het is mij opgevallen dat zowel de adapter en het laadstation erg warm worden.
ik ga dus denk ik maar gewoon terug naar de winkel................is pas een half jaar oud.

philips let `s make things better?

Ook ik heb in 2007 een cd 245 toestel gekocht via internet.Het was het beste toestel op dat moment ongekende weergave,maar vandaag was het in een keer over.Het basisstation gaf alleen maar aan zoeken al knipperend.Het toestel resetten werkte ook niet.
Wat overblijft is een defect basisstation een twee losse toestellen waar je ook niets meer mee kunt.Let`s make things better, thank you.:confused::confused:

Grote miskoop!!

Ook ik heb in 2007 een cd 245 toestel gekocht via internet.Het was het beste toestel op dat moment ongekende weergave,maar vandaag was het in een keer over.Het basisstation gaf alleen maar aan zoeken al knipperend.Het toestel resetten werkte ook niet.
Wat overblijft is een defect basisstation een twee losse toestellen waar je ook niets meer mee kunt.Let`s make things better, thank you.:confused::confused:

Grote miskoop!! van Frank

:evil: Een grote teleurstelling!!! deze dect CD 245. Mijn AOW €'s verknoeit!!! Philips help...ho maar!!!! handleiding met vergrootglas te lezen en erg ingewikkeld!! Bewust gekozen voor een trio set en nu heb ik niets meer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan