Philips compact disc player cd 371 wil geen cd's meer afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snick

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
16
Hallo,

Ik heb nu al een aantal jaren een cd speler. Gisteravond had ik een aantal cd'tjes gebrand en geprobeerd, alles werkte gewoon. Maar vandaag, ik kom net uit school en heb een van die cd's opgezet en hoor niks. Ik zet hem op radio en alles doet het. Ik zet hem terug op de cd speler en hoor niks. Ik zet hem flink wat harder en hoor wat gekraak en heel zachtjes het nummer. Ook hoor ik heel zachtjes de radio als de cd gestopt is. Ik heb ook een orginele cd ook geprobeerd maar met die cd gebeurt hetzelfde als met de gebrande cd.

Oh ja, ik heb 3 losse kasten die samen m'n radio maken. De versterker (Sony PV420), de ontvanger met volume knop enzo (Sony CT420) en de cd speler (Philips compact disc player cd 371). Er zit eigenlijk nog een kast bij, die voor cassete bandjes maar die heb ik ertussenuit gehaald (een paar jaar geleden). Ik heb ook al gekeken of de kabels los zaten maar die zaten allemaal vast.

Weten jullie een manier om de cd speler weer werkend te krijgen?
 
Ik heb de vraag iets te vroeg gepost, ik heb nog even achterop gekeken en zag het probleem al, de kabels zaten verkeerd, maar gisteravond had ik er niks uitgehaald. maar ik heb nu weer gewoon geluid dus is de vraag opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan