Philips compct micro 394 radio+CD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

amosfantasia

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2013
Berichten
7
Ik heb sinds kort deze radio CD speler aangeschaft met de bijbehorende speakerboxen .
Nu weet ik niet wat er mis gegaan is maar ik krijg deze niet aan de praat .
De boxen zijn volgens mij goed aangesloten .Uiteraard is er stroom .
De CD-speler en radio doen het niet .
Nu heb ik wel een bijgeleverde kamerantenne .Maar niets werkt .
De CD speler heeft toch niks met een antenne te maken? De schijf draait niet .

Waarom werkt er niks?
 
Die staan idd compleet los van elkaar.

Brandt er wel een lampje? Of brandt het display?
Want ik kan er niet echt uit opmaken of het apparaat het zelf wel doet..
 
lampje/display

Een lampje is aan en op het display allemaal figuurtjes .Daar blijft het ook bij .
 
- Stekker er uit halen en deze er na een minuut weer in doen. Kijk wat deze dan doet.
- Een ORGINELE cd proberen.
- USB poort proberen dmv een usb stick met muziek.
- Luidspreker aansluitingen controleren, zowel bij de radio als bij de boxen of je ze er goed in hebt zitten.

..laat het me weten.
 
De stekker is in/uit het stopkontakt gehaald .Op de dipsplay wordt alleen DBB aangegeven op dat moment .En..recorder .
Ik krijg niks verder dan dat .
Een ruis door de speakerboxen .Een echte CD doet ook niks .Verlichting is wel OK.Bij de CDspeler wordt aangegeven van 1 tm nummer....?? draait niet .
 
De stekker in/uit het kontakt gehaald .Helaas geeft het geen verbetering .Op de display blijft het stilstaan op DBB en recorder Een originele CD gebruikt en draait nog niet .
De verlichting van de cd recorder werkt wel ,maar door het (nu niet)afspelen van de CD moet je nummers zien .Dat ontbreekt .Door de speakerboxen een harde ruis .
Een muziekstick heb ik helaas niet .
 
Aaah oke wel DBB in het scherm. Dan zet het volume maar eens op een normale hoogte (12 ofzo), en druk vervolgens eens op het DBB knopje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan